ADAC: Nejspokojenější zákazníky má Audi A6, na chvostu je Fiat

Letošní výsledky průzkumu spokojenosti německých zákazníků ukazují vzestup (některých) japonských značek; Mercedes-Benz nedokáže držet krok s domácími prémiovými rivaly.

Vlivný německý autoklub ADAC pravidelně zjišťuje, se kterými auty jsou tamní zákazníci nejspokojenější. V letošním ročníku ankety ADAC Kundenbarometr vyplnilo internetový dotazník více než 20 000 respondentů. 

Do čela hodnocení podle značek se prosadili domácí prémioví výrobci Audi a BMW, ovšem následující dvě příčky dokázali získat Japonci. Jak ADAC upozorňuje, Honda i Toyota dokázaly za jediný rok odsunout na nižší pozice Mini, Mercedes, Volvo, Volkswagen i Mazdu.

Obě asijské značky si vysloužily pozitivní hodnocení zejména díky kvalitě servisu a služeb, ale také díky úrovni konzultací při výběru vozu. 

Na následujících stranách najdete přehled nejúspěšnějších modelů v jednotlivých kategoriích, celkové pořadí značek a také pořadí podle úrovně služeb:

Předchozí KAPITOLY Následující
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků