ADAC: Nejspokojenější zákazníky má Audi A6, na chvostu je Fiat

Letošní výsledky průzkumu spokojenosti německých zákazníků ukazují vzestup (některých) japonských značek; Mercedes-Benz nedokáže držet krok s domácími prémiovými rivaly.

Vlivný německý autoklub ADAC pravidelně zjišťuje, se kterými auty jsou tamní zákazníci nejspokojenější. V letošním ročníku ankety ADAC Kundenbarometr vyplnilo internetový dotazník více než 20 000 respondentů. 

Do čela hodnocení podle značek se prosadili domácí prémioví výrobci Audi a BMW, ovšem následující dvě příčky dokázali získat Japonci. Jak ADAC upozorňuje, Honda i Toyota dokázaly za jediný rok odsunout na nižší pozice Mini, Mercedes, Volvo, Volkswagen i Mazdu.

Obě asijské značky si vysloužily pozitivní hodnocení zejména díky kvalitě servisu a služeb, ale také díky úrovni konzultací při výběru vozu. 

Na následujících stranách najdete přehled nejúspěšnějších modelů v jednotlivých kategoriích, celkové pořadí značek a také pořadí podle úrovně služeb:

Předchozí KAPITOLY Následující
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků