Acura ZDX: první klon BMW X6 představen

Radek Ondrášík  |  09. 04. 2009 11:27

no první byl ssang yong actyon, jehož design BMW ukradlo a pak i Acura :)

http://www.arpem.com/coches/coches/ssangyong/actyon/flash/ssang-yong-actyon-lat.html

Odpovědět  |   | 
Manfred  |  09. 04. 2009 11:50

Ku*vy to sou!
Jeste ze se kvalite BMW nevyrovnaj

Odpovědět  |   | 
ABC  |  09. 04. 2009 12:02

Tys to nepochopil, BMW to čohlo Sangovi..

Odpovědět  |   | 
Manfred  |  09. 04. 2009 12:46

Pochopil.
Ale kdovi jak to je...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  09. 04. 2009 14:06

No v ramci toho, ze ten Actyon byl na trhu asi o 10 let drive, nez BMW X6, pak je docela jasne, ze SS to bavorakum vzit nemohl ;)

Odpovědět  |   | 
xxx  |  09. 04. 2009 17:19

Aaaaaaa truhlik vsevedko znova perli. Aspon si zisti kolko rokov sa Actyon vyraba.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  09. 04. 2009 17:36

Já si info, že jsou to necelé 4 roky klidně najdu a nemám problém to změnit, ale ty budeš mluvit jak maďar do konce života.

Odpovědět  |   | 
xxx  |  09. 04. 2009 18:05

Tak ako truhlik 4 roky to je 10 let. Ja mozno som madar no ty si debilko.

Odpovědět  |   | 

Dyt to auto je hnusny jak prd***, kopiruje se vsude (nejvic teda Cine), ale jesi tam neco vzali tak maximalne jenom nejakou myslenku.

iPhone 3G -> HTC Desire S

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  09. 04. 2009 15:38

neboli ukradli duševní vlastnictví ;)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 04. 2009 19:02

Už to přestaň brát, deláš ostudu redakci

Odpovědět  |   | 
kicko  |  11. 04. 2009 10:09

Co??, Say-gon? ... sak to skoro nikto nepozna a tiez sa nevie, ci sa to da vobec povazovat za auto . Prva bola X6.

PS: Presne takuto reakciu som cakal v diskusii

Odpovědět  |   | 
vanos  |  09. 04. 2009 12:09

Už jsem si říkal, že Japonci dlouho něco evropského neokopírovali, ale výběr X6 mě překvapil.

Odpovědět  |   | 
LuThOr  |  09. 04. 2009 16:26

no ani ne... prvně to SS (Korea) ukradlo BMW....a teďka si to Japončíci propůjčili zpátky...a vypadá to teda mnohem lépe než X6..nic proti

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 04. 2009 19:03

No ty ses dalsi magor ... chapu, ze esteticke citeni a design nemuze byt kazdemu vlastni, ale co nazor tady to perla ...

Odpovědět  |   | 
hawk  |  09. 04. 2009 20:15

Taky se mi líbí, a to tak, že velmi....mnohem víc než X6. A jsem rád , že respektuješ subjektivní názory ostatních a nechováš se jako stupidní hovado, který má ten svůj názor za ten nejlepší....se prober hňupe

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 04. 2009 08:45

Ja jsem to spíše myslel tak, že design a vůbec nelze srovnávat dle toho, jestli se líbí jednomu jedinci a vykřikovat, že je něco nevyvážené, když o designu jako takovém (ne líbí nebo nelíbí) nemá tucha, víš:). Samozřejmě, respektuji, že se každému líbí jiné auto a jiný styl...

Odpovědět  |   | 
vanos  |  09. 04. 2009 23:19

Myslím, že BMW nemá zapotřebí, aby kopírovalo nějakou automobilku se zvráceným smyslem pro estetiku.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  09. 04. 2009 23:50

Ma nebo nema, ale udelalo to.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  09. 04. 2009 16:33

Aby se takové auto prodávalo, musí mít v sobě nějakou šílenost, takové zvláštní kouzlo, kterému určitý typ lidí propadne na první pohled. A o tom vlastně tahle auta jsou, nějakým způsobem šokovat okolí. BMW X6 to umí, jeho design má v sobě něco zvláštního, to auto když se na člověka řítí zezadu vypadá jak kříženec mezi psem a člověkem s vykulenýma očima, vyplazeným a na stranu vlajícím jazykem a ofinou ovívanou větrem, prostě je to šílené auto. Ssang Yong tohle vystihnout nedokázal, Actyon vypadal prostě jak SUV se zkosenou zádí a tím, že to mezi ostatními SUV bylo v té době jaksi nepatřičné, tak z toho měl i takový divný pohled. A stejně tak to bude myslím s Acurou, bude to sice třeba technicky dobré, ale prostě tomu bude chybět ta dávka šílenosti. A to je ten důvod, proč si to ta určitá skupina lidí nekoupí, protože ti si auto nevybírají racionálně.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q5 Sportback 40 TDI quattro: Stylu hodně, válců málo? Ne tak docela

Audi Q5 SB 40 TDI quattro

Stylovější souputník klasické Q5 útočí na city, ale použitelnost bere smrtelně vážně. Kompromisů má opravdu málo.

17.  10.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků
Nový VW Golf R Variant je pořád božsky všestranný a je s ním sranda. I na dráze!

VW Golf R Variant

Novou generaci Volkswagenu Golf R Variant jste si mohli prohlédnout už na konci prázdnin na výstavě Světa motorů Auta na náplavce. My jsme se však poprvé svezli až o měsíc později v Německu a dalo nám to víc, než jsme si vůbec dokázali představit.

15.  10.  2021 | Jan Mička | 24 příspěvků
TEST SsangYong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI: Fachman za cenu brigádníka

SsangYong Musso Grand

Korejský pick-up prošel omlazením, které poznáte na první pohled. Pod novou tváří se toho ale moc nezměnilo. Stačí to k udržení kroku s ostatními?

14.  10.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky

Nejčtenější články

Nádherný Tatraplan v Česku uniknul před smrtí. Teď je na prodej za šílenou cenu

Nádherný Tatraplan v Česku uniknul před smr…

Auto prošlo kompletní renovací na našem území. Jistý Američan si ho přivezl domů a nyní jej prodává na tamním trhu.

10.  10.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránTatra
Raritní Škoda 110 L Cabrio je na prodej v ČR. Vznikla v Bosně, cena je k zamyšlení

Raritní Škoda 110 L Cabrio je na prodej v Č…

Většinou se u inzerátů udržovaných kousků píše, že jsou „jako z muzea“. Tenhle ale opravdu z muzea je, a ještě k tomu velmi raritní.

30.  9.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
ŠkodaZajímavosti
Nová Škoda Superb se už rýsuje. Interiér bude velký krok vpřed, stejně tak motory

Nová Škoda Superb se už rýsuje. Interiér bu…

Na novou generaci Superbu si ještě chvíli počkáme, už nyní ale máme dobrou představu, co čekat.

15.  10.  2021 | | 29 N/A
Daniel Fuglevič
InteriérŠkoda Superb
Ceny Škody Favorit v Česku rostou do neuvěřitelných výšin. Tady je další důkaz

Ceny Škody Favorit v Česku rostou do neuvěř…

Nízký nájezd k cenovce sedí, přesto ale na tomto exempláři pár much najdete.

25.  9.  2021 | | 19 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda FavoritOjetiny
Vzácný Renault Clio Sport V6 je v ČR na prodej. Patří k nejšílenějším autům světa

Vzácný Renault Clio Sport V6 je v ČR na pro…

V případě Clia V6 jsou řeči o moderní klasice na místě. Cenu si drží slušnou.

2.  10.  2021 | | 8 N/A
Daniel Fuglevič
Hot HatchRenault ClioOjetiny