No jo, to jsou trochu jiné informace, než ty napísané zde
Doporučuji autorovi prostudovat http://www.auto.cz/auto.phtml?pm1=1&pm2=1&pm3=magazin/testy/test203/test.phtml
zravím tě hlase nebo raději michaeli fokte, proc by autor mel cist test eco4?
Nebo radši jinak.
Honda Integra Type R 2002 - ostřejší než předchůdce?
Když se v lednu letošního roku objevila na autosalonu v Detroitu studie kupé Acura RS-X, bylo jasné, že jde již o víceméně sériovou podobu sportovního vozu pro trhy USA a Kanady, který Acura obhospodařuje. Bylo také pochopitelně jen otázkou času, kdy se objeví i s logem mateřské Hondy pro "zbytek" světa. Zatímco se Acura RS-X v sériové podobě představila na autosalonu v New Yorku, o kterém si můžete přečíst tema 170 zde. Honda mezitím zapracovala na pořádně ostré verzi Type R. Ta ovšem nese tradiční název Integra a existuje zatím pouze ve verzi s pravostranným řízením pro japonský trh. My jsme exkluzivně získali její první snímky. Jak velí tradice, Integra Type R se představila v soutěžní bílé barvě a její zádi, připomínající integru minulé generace vévodí nepřehlédnutelné křídlo. Koncové svítilny připomínají svého předchůdce, pro větší efekt však byly doplněny o dvě "vlnky" zasahující do nárazníku, osazeného decentním spoilerem. Již tak dost ostrý profil získal na dynamice díky decentnímu rozšíření prahů a výsledný dojem umocňují sedmnáctipalcové ráfky z lehké slitiny s desetipaprskovým designem podobným kolům u vozů Accord a Civic Type R. Sportovní vůz však "dělá" především design přední části, a to je také silná partie integry. Agresivní výraz přední partie se světlomety zakousnutými do nárazníku budí respekt, stejně tak jako úzká štěrbina masky chladiče s emblémem H na červeném podkladě svědčícím o tom, že se pod kapotou budou dít velké věci. Také přední nárazník je nadstaven spoilerem a přiblížil se tak o něco blíže vozovce. V interiéru nalezneme červené sedačky Recaro se skutečně obrovitými anatomickými polštáři a sportovní volant Momo s designem navrženým speciálně pro Hondu. Titanová hlavice řadicí páky šestistupňové převodovky (minulá generace měla pětistupňovou) je tvarově shodná pro nejostřejší automobily Honda - S2000, Civic Type R a Accord Type R. Ten, kdo byl nadšen točivým motorem 1,8 l s výkonem 140 kW u minulé ITR, rozhodně nepohrdne ani novou jednotkou. Dvoulitrový motor i-VTEC s plynulým časováním ventilů disponuje výkonem 162 kW a točivým momentem 206 Nm. To znamená, že je v současnosti vozem se čtvrtým nejvyšším litrovým výkonem mezi sériovými vozy na světě (81 kW/l). Není náhodou, že nejvýkonnějším je stále ještě Honda S2000, druhé místo drží minulá generace Civicu Type R (1,6 l/138 kW) a třetí je Ferrari 360 Modena. Pro zajímavost - BMW M3 má litrový výkon 78,8 kW. Otáčky, při kterých Integra Type R dosahuje svého maxima zatím nejsou známy, jak je ale u Hondy zvykem, lze očekávat výšiny kolem 8000 ot/min. Podvozek vychází z řady Civic, takže má vpředu vzpěry McPherson a vzadu dvojité lichoběžníkové závěsy. Svými rozměry 4385 x 1725 x 1385 mm se podobá konkurentu Toyotě Celica (4335 x 1735 x 1320 mm) a váží 1170 kg bez klimatizace (Toyota Celica 1.8/140 kW má 1140 kg), toto zařízení však lze na přání dodat, ovšem za cenu desetikilogramového nárůstu. Běžná Integra (tedy bez označení Type R bude podle prvních informací k dispozici rovněž s "civilnější" pohonnou jednotkou i-VTEC, která dává výkon 118 kW při 6500 ot/min a točivý moment 191 Nm při 5000 ot/min. Ta bude mít na výšku o 15 mm více, což má na svědomí větší světlá výška. O tom, že se na novou integru i její sportovní verzi Type R můžeme již brzy těšit svědčí mimo jiné i fakt, že nyní již minulá generace byla ze všech evropských trhů stažena. Otázkou zůstává, jestli dorazí i do ČR, protože podle prvních informací se můžeme těšit zatím jen na vůz Civic Type R, který přijde na podzim tohoto roku.
Doufám že jsem neporušil nějaké práva autorské.
PS: Nejsem ten za koho mě považuješ.
Ja jsem to zblbnul, ona se na auto.cz nepřepisuje adresa když procházíš stránku takže jsem kopíroval tu aktuální, ale jestli se Ti chce opravdu studovat tak je to v sekci news v tabulce na pravé strané zdar a sorry.
Nebudu opakovat co je napsáno výše, pouze konstatuji ,že souhlasím.
Chlapci(myslím autory článku) to je na zamyšlenou!!!
tak to jsem jeste nevidel. Nekteri lide si mysli, ze rozumi autum a tak o nich budou psat, lhostejno, ze naproste hovadiny. Autor je jednim z nich a opravdu se predvedl. Tak predne - Acura RSX NENI a NEBUDE nastupcem NSX. To je ale blbost. je nástupcem Integry, ale o tom autor zjevne nema ANI PARU (no, hlavne ze si pise :(....). Nova generace NSX prijde v roce 2004.
Hned v dalsi vete dalsi blbost - RSX sice byla v lednu v Detrioitu jako studie, autor ale ponekud zaspal dobu. Jiz od cervna se totiz seriove vyrabi.
V dalsi vete dalsi blbost - RSX NENI koncipovana pro americkeho zakaznika. Pro Amiky je Accord Coupe a Civic Coupe, RSX je ciste sportovni kupe navrzene v Japonsku. Opet totoalni neznalost autora.
Dalsi chyba. Interier na fotce je z verze RSX Type S, S-Type je Jaguar.
tak tohle me dorazilo: "Sedačky mají sice snahu mít anatomický tvar, ale na první pohled je jasné, že prioritou je pohodlí i na dlouhých cestách.". tak to je ale silne kafe!!! ODKDY sportovni sedacky ve sportovnim kupe "mají sice snahu mít anatomický tvar, ale na první pohled je jasné, že prioritou je pohodlí i na dlouhých cestách"?????. Jednak to z nich opravdu na prvni pohled videt neni, (nebo mam neco s ocima), a potom je to dalsi vec, ktere svedci o autorove rozhledu na poli automobilizmu.
A dale : RSX Type S NEMA motor VTEC, ale i-VTEC. A to je sakra rozdil, doporucuji autorovi, at se na to radeji nekde popta. A kdyz uz jsem u VTECu - to neni jen variabilni casovani ventilu, ale i jejich zdvih!!! To je technologie, kterou pouziva pouze HONDA a BMW (Valvetronic). Ostatni systemy jsou jen casovani ventilu VTT-i a spol.
My amateri bychom radi take vedeli parametry te obycejne RSX, ne jen Type S. Slo by to?
No ne, on motor vydrzi 200 000 km? To je panecku technologie!!! A nebylo to nahodou v milich? 200 000 vydrzi i OHV u Skody 100.
A tohle je taky perla: "O zpomalení se starají čtyři větrané kotouče s ABS a s elektronickým omezovačem brzdného účinku na zadní kola, který se aktivuje při brždění v zatáčce." Tak za prve EDS je elektronicka distribuce brzdneho ucinku, ktera rozdeluje brzdny tlak rovonomerne na vsechna kola v zavislosti na jejich adhezi. Zadruhe neco z praxe - co se stane v zatacce, kdyz se slapne na brzdu? Vaha vozu jde na predek, zadek se odlehci a brzdi mene, takze je mene stabilni a vetsina aut ma tendenci k pretoceni. Tak to je parada, dame jeste autu system, ktery JESTE VIC omezi brzdny ucinek na zadnich kolech a ten se aktivuje v zatacce, aby si to ridic uzil a aby byla jo sranda.
A na konec - jizdni vykony i cena jsou znamy, vzhledem k tomu, ze uz si je v USA lide pul roku kupuji.
Coz takhle prestat psat o autech a vrhnout se treba na modu, nebo vysivani?
prosim prosim, kdby to jen trochu slo, byl bych rad, kdyby me autor dokazal, ze jsem se v tomto komentari hrube mylil a ze tomu asi nerozumim ja.
Já sem to moc nesledoval aale asi máš pravdu minimálně s VALVE -tronic ses asi docela maser přes auta aji sem se docela zasmál při kritice.
NO, takže jsem si to špatně přečet a beru Z5
Ahoj Wesi, koukám, žes objevil po dlouhé době tento jiskřivý článek, síla, což? Honda Clubu zdar!
Zdravim tě znalče Acur/Hond - celkem bych s tvojimi výtkami souhlasil, ale jde vidět - že ty by jsi byl moc rozjařený, že jsi mohl opravit nějákého autora článku, ale musím ti říct, že RSX Type S opravdu existuje - stačí si zajet na jejich homepage. tak pa
Tak sleduji, jak se tady ta diskuse rozjela. Diky ni bude z Acury RSX nejsledovanejsi clanek na tomto serveru .
Jo, ten clanek je dobrej tak pro zasmani.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.