Navržena byla v Japonsku, automobilka je obzvlášť pyšná na svažující se záď, která navzdory čtyřem dveřím evokuje tvary kupé. Zdroj: Acura

Navržena byla v Japonsku, automobilka je obzvlášť pyšná na svažující se záď, která navzdory čtyřem dveřím evokuje tvary kupé. | Zdroj: Acura

Liftback má bezrámečkovou pětiúhelníkovou masku a široká LED světla. Zdroj: Acura

Liftback má bezrámečkovou pětiúhelníkovou masku a široká LED světla. | Zdroj: Acura

Za 19“ koly najdete brzdy Brembo, o kterých sama Acura tvrdí, že jsou naddimenzované. A pozor, pro nadšence do řízení je zde šestistupňový manuál a samosvorný diferenciál. Zdroj: Acura

Za 19“ koly najdete brzdy Brembo, o kterých sama Acura tvrdí, že jsou naddimenzované. A pozor, pro nadšence do řízení je zde šestistupňový manuál a samosvorný diferenciál. | Zdroj: Acura

Žlutý lak Indy Yellow Pearl si prototyp Integry vypůjčil od sportovní placky NSX, odkazuje tak na legendární barvu Phoenix Yellow, kterou proslavila Integra Type-R generace DC2. Zdroj: Acura

Žlutý lak Indy Yellow Pearl si prototyp Integry vypůjčil od sportovní placky NSX, odkazuje tak na legendární barvu Phoenix Yellow, kterou proslavila Integra Type-R generace DC2. | Zdroj: Acura

Pohon obstará přeplňovaná patnáctistovka, kterou známe třeba z aktuálního Civicu – výkon by se měl pohybovat okolo 147 kW (200 k). Zdroj: Acura

Pohon obstará přeplňovaná patnáctistovka, kterou známe třeba z aktuálního Civicu – výkon by se měl pohybovat okolo 147 kW (200 k). | Zdroj: Acura

Ceny by měly začínat na zhruba 30 000 dolarech, což je v přepočtu nějakých 660 tisíc korun. Zdroj: Acura

Ceny by měly začínat na zhruba 30 000 dolarech, což je v přepočtu nějakých 660 tisíc korun. | Zdroj: Acura

Výroba bude probíhat v americké továrně Marysville Auto Plant v Ohiu, spuštěna má být již v příštím roce na stejné lince, na které vzniká sportovní sedan TLX. Zdroj: Acura

Výroba bude probíhat v americké továrně Marysville Auto Plant v Ohiu, spuštěna má být již v příštím roce na stejné lince, na které vzniká sportovní sedan TLX. | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Acura Integra Zdroj: Acura

Acura Integra | Zdroj: Acura

Liftback má bezrámečkovou pětiúhelníkovou masku a široká LED světla. Zdroj: Acura
Za 19“ koly najdete brzdy Brembo, o kterých sama Acura tvrdí, že jsou naddimenzované. A pozor, pro nadšence do řízení je zde šestistupňový manuál a samosvorný diferenciál. Zdroj: Acura
Žlutý lak Indy Yellow Pearl si prototyp Integry vypůjčil od sportovní placky NSX, odkazuje tak na legendární barvu Phoenix Yellow, kterou proslavila Integra Type-R generace DC2. Zdroj: Acura
Pohon obstará přeplňovaná patnáctistovka, kterou známe třeba z aktuálního Civicu – výkon by se měl pohybovat okolo 147 kW (200 k). Zdroj: Acura
20
Fotogalerie

Acura Integra je zpět! Zatím je prototyp, ale od sériové verze se moc lišit nebude

Kompaktní „pětidveřák“ oživí slavné jméno. Slibuje rozumnou cenu a akční zážitky za volantem.

Japonská Acura/Honda nám poprvé ukazuje tvary své nové Integry v celé kráse a bez maskování. O představeném autu hovoří jako o prototypu, ale jak už to u této značky bývá, jde o téměř sériové auto. Stejně jako čtyři předchozí generace má být vstupní branou k dalším a dospělejším modelům – aspirativní, ale dostupná. Navržena byla v Japonsku, automobilka je obzvlášť pyšná na svažující se záď, která navzdory čtyřem dveřím evokuje tvary kupé.

Liftback má dále bezrámečkovou pětiúhelníkovou masku a široká LED světla. Za 19“ koly najdete brzdy Brembo, o kterých sama Acura tvrdí, že jsou naddimenzované. A pozor, pro nadšence do řízení je zde šestistupňový manuál a samosvorný diferenciál. Žlutý lak Indy Yellow Pearl si prototyp Integry vypůjčil od sportovní placky NSX, odkazuje tak na legendární barvu Phoenix Yellow, kterou proslavila Integra Type-R generace DC2.

Pohon obstará přeplňovaná patnáctistovka, kterou známe třeba z aktuálního Civicu – výkon by se měl pohybovat okolo 147 kW (200 k). Ceny by měly začínat na zhruba 30.000 dolarech, což je v přepočtu nějakých 660 tisíc korun. Výroba bude probíhat v americké továrně Marysville Auto Plant v Ohiu, spuštěna má být již v příštím roce na stejné lince, na které vzniká sportovní sedan TLX.

Acura

Acura je prémiová značka sedanů a SUV, která spadá pod automobilku Honda. Značka Acura byla založena v roce 1986. Vyznačuje se využitím nejnovějších technologií a futuristickým designem.

Acura RLX • Acura MDX • Acura NSX

Doporučujeme

Články odjinud