Acura dovolí majitelům modelu NSX nahlédnout do výroby jejich vozu

Acura připravila pro majitelé modelu NSX další netradiční možnost. Za poplatek můžou vidět, jak se jejich vůz vyrábí.

Acura už v minulosti oznámila, že pro každého nového majitele NSX vytvoří vlastní film. Má dokumentovat výrobní cestu vozu. Teď přicházi automobilka s další novinkou. 

NSX Insider Experience nabídne majitelům modelu NSX možnost podívat se přímo na výrobu jejich vozu. Nejen, že uvidí montáž auta, ukážou jim také motorárnu, kde vzniká srdce jejich vozu i testování agregátu. 

První Acura NSX byla prodána v dražbě za 30 milionů

První Acura NSX byla prodána v dražbě za 30 milionů

Kromě toho se také můžou v NSX projet v Transportation Research Center. Novinka zahrnuje i luxusní ubytování, pozemní dopravu nebo možnosti večerní zábavy či rezervace restaurací. 

Samozřejmě nic není zadarmo. V nabídce je celkem šest možností tohoto netradičního zážitku v podobě jednodenního nebo dvoudenního výletu. Ceny začínají na úrovni kolem 68 000 českých korun. 

Více fotek najdete v naší galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků