Acura Advanced Sports Car: bude to NSX?

S nádherným konceptom prišla do Detroitu americká Acura. Všetko nasvedčuje tomu, že nová NSX príde zanedlho.
Acura Advanced Sports Car: bude to NSX?

Všetkých priaznivcov americká odnož Hondy potešila. Acura predstavila v Detroite svoj koncept, ktorý napovedá mnoho o vzhľade budúcej generácie Hondy NSX. Futuristické a ostré tvary sú nádherné, od pôvodného modelu NSX však veľmi vzdialené.

Úplne rozdielny bude aj systém pohonu. Kým v minulosti konštruktéri vsadili na šesťvalec uložený v strede vozidla, koncept používa vysokootáčkový desaťvalec umiestnený vpredu. Acura koncept používa pohon všetkých kolies, takže aj tu nastala oproti zadnému pohonu zmena.

Na výšku meria koncept 1,22 m, na šírku rovné dva metre a na dĺžku 4,61 m, pričom rázvor náprav je 2,76 m. Predné devätnásťpalcové ráfiky sú obuté do pneumatík 255/40, vzadu si našli miesto 20“ s pneumatikami 295/35.

Len pre zaujímavosť, celkovo sa vyrobilo 18 tisíc kusov NSX, pričom polovica bola predaná pod značkou Honda a druhá polovica niesla meno Acura.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Acura Advanced Sports Car Concept

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků