Tradiční úpravce německé značky připravil celou řadu nových dílů. Levné úplně nejsou.
Společnost AC Schnitzer funguje již od roku 1987, kdy ji v německých Cáchách založili Willi Kohl a Herbert Schnitzer. Jejich prvním upraveným vozem byla vyšperkovaná verze BMW E32 s názvem ACS7, kterou představili na autosalonu ve Frankfurtu. Už od svých počátků se věnovali motorsportu, Anton Goeser vodil jejich BMW 635 CSi v DTM, na okruhových i rallyových kláních řádily modely ACS3 na bázi BMW M3 E30 – během necelých 40 let se stali jedněmi z předních expertů na „bavoráky“ různých tvarů, včetně SUV poté, co v roce 2001 představili paket X-Road pro tehdy ještě relativně novou X5.
Jejich poslední novinkou je sada dílů pro aktuální a poněkud divoce vypadající X3 generace G45, a to estetických i funkčních. Nabízejí k němu přední lízátko, prahy, aerodynamická křidélka do předního nárazníku a také zajímavě tvarované křídlo nad zadní sklo. K mání jsou také stylová litá kola v devíti různých variantách a velikostech 19, 21 a 22 palců i s vhodnými pneumatikami.
Prodávají i sadu pružin pro snížení o 25 milimetrů, které jsou k dispozici pro všechna provedení, od základní 20 xDrive na benzin i naftu, až po ostrou M50 xDrive. K nim si můžete dopřát podložky pod kola pro rozšíření o 10 milimetrů. Pro ozvláštnění interiéru jsou zatím k dispozici jen hliníkový kryt mrtvého pedálu a držák na klíček. Díly budou jistě tradičně kvalitní, ale nejsou úplně za hubičku – například lízátko je prodáváno za v přepočtu za 44 tisíc korun a pokud chcete komplet všechno i s koly, vyjde vás taková úprava na necelých 140 tisíc korun.
Zdroj: AC Schnitzer