AC Schnitzer upravil Mini John Cooper Works, má až 265 koní

Tuningová společnost AC Schnitzer se zaměřuje zejména na vozy BMW, občas se ale podívají na zoubek i některým modelům Mini. Tentokrát upravili Mini John Cooper Works, které od poslední generace pohání dvoulitrový čtyřválec s výkonem 170 kW (231 koní).

A protože výkonu není nikdy dost, produkuje nově motor až 195 kW (265 koní) a 390 Nm. Úpravám se však nevyhnuly ani lidovější pohonné jednotky, klasický Cooper může povýšit ze 100 na 125 kW (170 koní), verze S pak ze 141 na 173 kW (235 koní). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy jsou poměrně nenápadné, o to zajímavější změny se odehrály pod kapotou

To ale není všechno, auto dostane také nový výfukový systém s režimem Track Mode, který disponuje rádiově řízenou klapkou. Společně s vyšším výkonem se pojí také sportovní pružiny odladěné na Nürburgringu. Samozřejmostí jsou pro AC Schnitzer typické pětipaprskové disky o průměru devatenáct palců, a to buď ve dvoubarevném, či v antracitovém provedení. 

Prohlédněte si Mini JCW Convertible na dalších fotkách [fotogalerie]

Prohlédněte si Mini JCW Convertible na dalších fotkách [fotogalerie]

Stranou nezůstal ani design, tady však AC Schnitzer nijak zásadněji nezasahoval do vzhledu Mini, jen ho trochu opepřil. Přední nárazník může dostat decentní spoiler, zbytek auta ozdobí polepy, které perfektně ladí s odstínem British Racing Green. Veškeré úpravy jsou k dispozici nejen pro kabriolet, ale také pro klasický hatchback a verzi Clubman.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků