AC Schnitzer upravil Mini John Cooper Works, má až 265 koní

Tuningová společnost AC Schnitzer se zaměřuje zejména na vozy BMW, občas se ale podívají na zoubek i některým modelům Mini. Tentokrát upravili Mini John Cooper Works, které od poslední generace pohání dvoulitrový čtyřválec s výkonem 170 kW (231 koní).

A protože výkonu není nikdy dost, produkuje nově motor až 195 kW (265 koní) a 390 Nm. Úpravám se však nevyhnuly ani lidovější pohonné jednotky, klasický Cooper může povýšit ze 100 na 125 kW (170 koní), verze S pak ze 141 na 173 kW (235 koní). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy jsou poměrně nenápadné, o to zajímavější změny se odehrály pod kapotou

To ale není všechno, auto dostane také nový výfukový systém s režimem Track Mode, který disponuje rádiově řízenou klapkou. Společně s vyšším výkonem se pojí také sportovní pružiny odladěné na Nürburgringu. Samozřejmostí jsou pro AC Schnitzer typické pětipaprskové disky o průměru devatenáct palců, a to buď ve dvoubarevném, či v antracitovém provedení. 

Prohlédněte si Mini JCW Convertible na dalších fotkách [fotogalerie]

Prohlédněte si Mini JCW Convertible na dalších fotkách [fotogalerie]

Stranou nezůstal ani design, tady však AC Schnitzer nijak zásadněji nezasahoval do vzhledu Mini, jen ho trochu opepřil. Přední nárazník může dostat decentní spoiler, zbytek auta ozdobí polepy, které perfektně ladí s odstínem British Racing Green. Veškeré úpravy jsou k dispozici nejen pro kabriolet, ale také pro klasický hatchback a verzi Clubman.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků