AC Schnitzer upravil Mini John Cooper Works, má až 265 koní

Tuningová společnost AC Schnitzer se zaměřuje zejména na vozy BMW, občas se ale podívají na zoubek i některým modelům Mini. Tentokrát upravili Mini John Cooper Works, které od poslední generace pohání dvoulitrový čtyřválec s výkonem 170 kW (231 koní).

A protože výkonu není nikdy dost, produkuje nově motor až 195 kW (265 koní) a 390 Nm. Úpravám se však nevyhnuly ani lidovější pohonné jednotky, klasický Cooper může povýšit ze 100 na 125 kW (170 koní), verze S pak ze 141 na 173 kW (235 koní). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy jsou poměrně nenápadné, o to zajímavější změny se odehrály pod kapotou

To ale není všechno, auto dostane také nový výfukový systém s režimem Track Mode, který disponuje rádiově řízenou klapkou. Společně s vyšším výkonem se pojí také sportovní pružiny odladěné na Nürburgringu. Samozřejmostí jsou pro AC Schnitzer typické pětipaprskové disky o průměru devatenáct palců, a to buď ve dvoubarevném, či v antracitovém provedení. 

Prohlédněte si Mini JCW Convertible na dalších fotkách [fotogalerie]

Prohlédněte si Mini JCW Convertible na dalších fotkách [fotogalerie]

Stranou nezůstal ani design, tady však AC Schnitzer nijak zásadněji nezasahoval do vzhledu Mini, jen ho trochu opepřil. Přední nárazník může dostat decentní spoiler, zbytek auta ozdobí polepy, které perfektně ladí s odstínem British Racing Green. Veškeré úpravy jsou k dispozici nejen pro kabriolet, ale také pro klasický hatchback a verzi Clubman.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků