AC Schnitzer Tension street version, jen 50 kusů

Dvorní tuner automobilky BMW připravil limitovanou sérii modelu Tension v silniční verzi. Bohužel jen pro 50 vyvolených.

Tuner AC Schnitzer na loňském autosalonu IAA ve Frankfurtu představil koncept Tension. Šlo o vyladěnou verzi BMW M6 a vůz měl výkon 406 kW (552 k), což je o 45 koní více než u sériového auta. Maximální točivý moment vzrostl o 20 Nm na celkovou hodnotu 540 Nm.

Díky velkému ohlasu se vedení AC Schnitzeru rozhodlo vytvořit limitovanou edici silniční verze Tensionu, čítající 50 kusů. Pro motorové verze 645i (245 kW/450 Nm) a 650i (270 kW/490 Nm) je zde připraven převrtaný vidlicový osmiválec o objemu  5,1 l, který má po úpravě výkon 302 kW (411 k). Maximální točivý moment agregátu je 550 Nm.

Po odstranění elektronického omezovače rychlosti se nejvyšší rychlost dostane za hranici 300 km/h. O zastavení Tensionu se stará výkonný brzdový systém s vrtanými kotouči na přední nápravě. Aerodynamický kit zahrbuje přepracované oba nárazníky, nové spoilery, 20palcová kola s pneumatikami 245/35 na přední a 285/30 na zadní nápravě. Nové nastavení podvozku, odpružení a snížení světlé výšky vozu o 30 milimetrů zlepší jízdní vlastnosti. V interiéru se objeví doplňky z uhlíkových vláken, nové luxusní čalounění a plaketka s logem tunera a pořadovým číslem vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer Tension street version
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků