AC Schnitzer si vzal do parády Mini Cooper

Už je to sice čtyřicet let co Mini Cooper poprvé vyjel, ale popularitu neztrácí. Výrobce převzal v nedávné minulosti koncern BMW a hodně na minivůz sázel. Teď k němu obrátil svou pozornost i dvorní ladič značky BMW – AC Schnitzer

Bylo to vlastně na požádání mateřské firmy v Mnichově, která požádala tuningového partnera v Aachen o vývoj speciálních dílů pro Mini. Odborníci se ujali úkolu s nadšením, protože sami nazývají vůz „malým zázrakem“. Vytvořili zcela originální sadu dílů, které je možné na malých vozech využít. Jde zejména o dvojitou chromovanou koncovku výfuku, 17" kola z lehké slitiny, na které je možné obout pneumatiky s rozměrem 214/40 R17, tedy extrémně nízké a široké a shrnovací plátěnou střechu po celé délce vozu. Pozornosti neunikl ani interiér, pro který vznikly doplňky ve stylu Alu. Zahrnují koncovku řadicí páky, táhlo ruční brzdy, všechny pedály a opěrku pro levou nohu.

Všechny díly pro typy Mini One, Mini Cooper a Mini Cooper S jsou už k dispozici u dealerů BMW. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků