AC Schnitzer má na svědomí BMW 150d se třemi turby a 400 koni

Přímo u BMW si vznětový motor se třemi turbodmychadly a označením 50d pořídíte výhradně u větších modelů, tedy od řady 5, respektive X5, výše. Německý úpravce AC Schnitzer ale tento motor implementoval pod kapotu jedničkové řady s označením ACS1 5.0d.

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Oproti nejsilnější dostupné motorizaci spalující naftu je to pořádný skok kupředu. Vrcholem je verze 125d s dvoulitrovým čtyřválcem, který produkuje výkon 165 kW (224 koní). Třílitrový šestiválec dopovaný třemi turbodmychadly je ovšem docela jiná káva, zvlášť když ho AC Schnitzer ještě vylepšil. Finální výkon motoru tak činí kulatých 294 kW (400 koní) a 800 Nm točivého momentu. Samozřejmostí je pohon všech kol xDrive.

Rozložení hmotnosti ovšem není zdaleka tak dokonalé jako je u vozů BMW zvykem - činí 56:44 ve prospěch přední nápravy, se zdoláváním zatáček by ale měl pomáhat přepracovaný podvozek a devatenáctipalcová kola obutá do sportovních pneumatik Continental. Stokilometrovou rychlost pokoří tento naftový rychlík už za 4,5 sekundy (stejně rychle jako BMW M2), jak upaluje za touto hranicí můžete dobře vidět v přiloženém videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků