AC Schnitzer má na svědomí BMW 150d se třemi turby a 400 koni

Přímo u BMW si vznětový motor se třemi turbodmychadly a označením 50d pořídíte výhradně u větších modelů, tedy od řady 5, respektive X5, výše. Německý úpravce AC Schnitzer ale tento motor implementoval pod kapotu jedničkové řady s označením ACS1 5.0d.

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Oproti nejsilnější dostupné motorizaci spalující naftu je to pořádný skok kupředu. Vrcholem je verze 125d s dvoulitrovým čtyřválcem, který produkuje výkon 165 kW (224 koní). Třílitrový šestiválec dopovaný třemi turbodmychadly je ovšem docela jiná káva, zvlášť když ho AC Schnitzer ještě vylepšil. Finální výkon motoru tak činí kulatých 294 kW (400 koní) a 800 Nm točivého momentu. Samozřejmostí je pohon všech kol xDrive.

Rozložení hmotnosti ovšem není zdaleka tak dokonalé jako je u vozů BMW zvykem - činí 56:44 ve prospěch přední nápravy, se zdoláváním zatáček by ale měl pomáhat přepracovaný podvozek a devatenáctipalcová kola obutá do sportovních pneumatik Continental. Stokilometrovou rychlost pokoří tento naftový rychlík už za 4,5 sekundy (stejně rychle jako BMW M2), jak upaluje za touto hranicí můžete dobře vidět v přiloženém videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků