AC Schnitzer má na svědomí BMW 150d se třemi turby a 400 koni

Přímo u BMW si vznětový motor se třemi turbodmychadly a označením 50d pořídíte výhradně u větších modelů, tedy od řady 5, respektive X5, výše. Německý úpravce AC Schnitzer ale tento motor implementoval pod kapotu jedničkové řady s označením ACS1 5.0d.

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Oproti nejsilnější dostupné motorizaci spalující naftu je to pořádný skok kupředu. Vrcholem je verze 125d s dvoulitrovým čtyřválcem, který produkuje výkon 165 kW (224 koní). Třílitrový šestiválec dopovaný třemi turbodmychadly je ovšem docela jiná káva, zvlášť když ho AC Schnitzer ještě vylepšil. Finální výkon motoru tak činí kulatých 294 kW (400 koní) a 800 Nm točivého momentu. Samozřejmostí je pohon všech kol xDrive.

Rozložení hmotnosti ovšem není zdaleka tak dokonalé jako je u vozů BMW zvykem - činí 56:44 ve prospěch přední nápravy, se zdoláváním zatáček by ale měl pomáhat přepracovaný podvozek a devatenáctipalcová kola obutá do sportovních pneumatik Continental. Stokilometrovou rychlost pokoří tento naftový rychlík už za 4,5 sekundy (stejně rychle jako BMW M2), jak upaluje za touto hranicí můžete dobře vidět v přiloženém videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků