AC Schnitzer má na svědomí BMW 150d se třemi turby a 400 koni

Přímo u BMW si vznětový motor se třemi turbodmychadly a označením 50d pořídíte výhradně u větších modelů, tedy od řady 5, respektive X5, výše. Německý úpravce AC Schnitzer ale tento motor implementoval pod kapotu jedničkové řady s označením ACS1 5.0d.

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Oproti nejsilnější dostupné motorizaci spalující naftu je to pořádný skok kupředu. Vrcholem je verze 125d s dvoulitrovým čtyřválcem, který produkuje výkon 165 kW (224 koní). Třílitrový šestiválec dopovaný třemi turbodmychadly je ovšem docela jiná káva, zvlášť když ho AC Schnitzer ještě vylepšil. Finální výkon motoru tak činí kulatých 294 kW (400 koní) a 800 Nm točivého momentu. Samozřejmostí je pohon všech kol xDrive.

Rozložení hmotnosti ovšem není zdaleka tak dokonalé jako je u vozů BMW zvykem - činí 56:44 ve prospěch přední nápravy, se zdoláváním zatáček by ale měl pomáhat přepracovaný podvozek a devatenáctipalcová kola obutá do sportovních pneumatik Continental. Stokilometrovou rychlost pokoří tento naftový rychlík už za 4,5 sekundy (stejně rychle jako BMW M2), jak upaluje za touto hranicí můžete dobře vidět v přiloženém videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků