AC Schnitzer má na svědomí BMW 150d se třemi turby a 400 koni

Přímo u BMW si vznětový motor se třemi turbodmychadly a označením 50d pořídíte výhradně u větších modelů, tedy od řady 5, respektive X5, výše. Německý úpravce AC Schnitzer ale tento motor implementoval pod kapotu jedničkové řady s označením ACS1 5.0d.

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Oproti nejsilnější dostupné motorizaci spalující naftu je to pořádný skok kupředu. Vrcholem je verze 125d s dvoulitrovým čtyřválcem, který produkuje výkon 165 kW (224 koní). Třílitrový šestiválec dopovaný třemi turbodmychadly je ovšem docela jiná káva, zvlášť když ho AC Schnitzer ještě vylepšil. Finální výkon motoru tak činí kulatých 294 kW (400 koní) a 800 Nm točivého momentu. Samozřejmostí je pohon všech kol xDrive.

Rozložení hmotnosti ovšem není zdaleka tak dokonalé jako je u vozů BMW zvykem - činí 56:44 ve prospěch přední nápravy, se zdoláváním zatáček by ale měl pomáhat přepracovaný podvozek a devatenáctipalcová kola obutá do sportovních pneumatik Continental. Stokilometrovou rychlost pokoří tento naftový rychlík už za 4,5 sekundy (stejně rychle jako BMW M2), jak upaluje za touto hranicí můžete dobře vidět v přiloženém videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků