AC Schnitzer M3 E92, začíná nový hon na úpravy

AC Schnitzer M3 E92, začíná nový hon na úpravy

Nová generace BMW M3 je na světě již nějakou dobu a tak se dá očekávat, že jednotliví tuneři začnou nabízet kity pro tento rychlý vůz. AC Schnitzer patří mezi renomované úpravce bavorských vozů a nyní nám dává nahlédnout, co můžeme očekávat pro nové eM-tři.

Tip: Přečtěte si náš test nového BMW M3.

Prozatím úpravce vsadil jen na změnu designu, ovšem technické změny mají následovat velmi brzy. Upravené BMW dostalo spoiler pod přední nárazník, upravené prahy, zadní nárazník a zadní difusor. Dle úpravce je vše plně funkční a řádně odzkoušené. Tyto detaily mají zlepšit aerodynamiku vozu, tedy snížit vztlak a zvýšit přítlak, což se odrazí na lepších jízdních výkonech při rychlé jízdě.

Samozřejmostí je pak sada kol z lehké slitiny o rozměru 19 a 20".

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer M3 E92

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 225 626 km
Cena: 236 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků