AC Schnitzer GP3.10: zezelenalá bestie

Úpravce AC Schnitzer, u kterého jsme zvyklí na vkusné úpravy vozů BMW, se předvedl s dalším kouskem. Tentokrát však více popustil uzdu své fantazii a ve Frankfurtu se objevil i s BMW 3 jezdícím na plyn.

„Dílo“ s názvem GP3.10 pod svou kapotou skrývá desetiválec z BMW M5. Ladiči ale zjevně nemohli překousnout, jak tento motor špatně ovlivňuje životní prostředí, a tak se rozhodli, že motor „naučí“ běžet na plyn. Přeučení se povedlo velice úspěšně a motor teď dokáže přijímat plyn i benzín.

Agregát objemu 5,0 l disponující zvýšeným výkonem 552 koní a točivým momentem 540 Nm, dokáže vůz dostat na stovku za 4,5 s a hodnotu 200 km/h bude ručička tachometru ukazovat již za 13,9 sekundy po zrychlení z místa. Maximální rychlost činí poctivých 320 km/h

Kromě rozsáhlých technických změn se vůz dočkal i nového aerodynamického bodykitu, budícího možno až příliš agresivní dojem a ne příliš hodícího se světlo-zeleného laku. Koneckonců, vůz bude sloužit jako showcar a proto museli tuneři volit design, který zaujme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer GP3.10

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků