AC Schnitzer Cooper S Clubman: posílené minikombi

Německý tuner se pohrál s novinkou ze stáje Mini. Podívejte se, jak vypadá upravený a posílený Clubman S.

Jistě uznáte, že Mini Clubman není vůbec běžným vozem a jeho koncepce je vskutku nezvyklá. Dělat z malého vozu prostorný kombík je výkon hodný respektu, a také svou exotičností rozdělal Clubman příznivce automobilky na dva tábory: ten kterým se líbí a ten, kterým ne.

To ale není důvod k tomu, aby se známý německý tuner AC Schnitzer nepustil do úprav nejsilnější verze s písmenem S v názvu. Mini dostalo nový přední nárazník s integrovaným spoilerem, což působí mnohem agresivněji než u standardního provedení.

Nejzajímavější úpravou ale je podvozek, který je plně stavitelný dle přání zákazníka a jeho součásti i celek byl testován tunerem na legendární Nordschleife. Přeplňovaná šestnáctistovka, která vznikla ve spolupráci s Peugeotom, byla náležitě posílena. Namísto standardního výkonu 175 k posílá agregát na přední kola 226 koní. Aby šly lépe přenést na asfalt, tuner má k dispozici diferenciál s omezenou svorností (75%).

Při zvyšování výkonu udělal své také modifikovaný výfukový systém se sportovnějším zvukem. Vůz stojí na 17“ kolech z lehkých slitin a nějaké změny se uskutečnily samozřejmě i v interiéru vozu. Ke slovu zde přišel především hliník, a to na řadící páce nebo pedálech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer Cooper S Clubman

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků