AC Schnitzer ACS3 Cpe: pro milovníky nafty

Někdo nemůže naftu cítit ani v rodinném voze, jiný si ji dopřeje i do sportovního coupé. Pro takové AC Shnitzer vyladil BMW 330Cd.

To nejdůležitější, avšak nijak převratné, se odehrálo pod kapotou. Základnímu vznětovému šestiválci 3,0 l s výkonem 170 kW (231 k) a točivým momentem 500 Nm byla přeprogramována řídící jednotka, co z něho vydolovalo dalších 34 koní výkonu a 50 Nm točivého momentu. Agregát s výkonem celkových 195 kW (265 k) tak dokáže coupé roztáhnout na stovku o půl sekundy dříve, přesně za 6,1 s. A Schnitzer se rád chlubí tim, že to je rychleji než u modelu 335d, který brzdí o něco větší hmotnost a povinná automatická převodovka.

Nebyl by to AC Schnitzer, kdyby se nepodepsal i na úpravě vnějšího stylingu. Jiný je přední nárazník s integrovaným spoilerem, rozšíření se dočkaly boční prahy a nedotčen nezůstal ani nárazník zadní, pod kterým si našel místo difuzor. Na uhlazené karosérii trojkového coupé vynikne trochu zvláštně spoiler na víku zavazadlového prostoru. Příplatkový výfuk s dvěma koncovkami po stranách rovněž nepůsobí nejlépe, zvlášť, když je pod kapotou diesel s jediným výfukovým potrubím vedoucím od svodů výfuku pod celým vozem.

Zákazník si však může zvolit příslušenství podle svých přání, na výběr jsou kola s průměrem 18-20 palců. Podvozek AC Schnitzer snižuje na požádání o 25 mm, přičemž úprava zahrnuje kromě nových pružin také nové tlumiče a stabilizátory. Pro detailisty má tuner připraveno několik prvků do interiéru a pokud si necháte odstranit omezovač, dostanete nové cejchování do 300 km/h.

Pokud se nyní ptáte, proč si AC Shnitzer pro tuning vybral právě slabší diesel, odpověď je jednoduchá – pro vrcholné motorizace 335i a 335d se úpravy teprve chystají.

Tip: Přečtěte si o zajímavější úpravě Z4 M coupé i roadster od firmy AC Schnitzer.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer ACS3

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků