AC Schnitzer ACS1 3,5i: superostrá jednička

BMW 1 Coupé se na trhu ani moc neohřálo a AC Schnitzer už má připravený tuning paket pro jeho nejsilnější verzi.

Jednička coupé patří stále k mníchovským novinkám. Kompaktní vůz si získal největší respekt právě díky nejsilnější použité motorizaci, dvěma turbodmychadly přeplňovanému šestiválci o objemu tři litry. Jeho základní výkon 225 kW/306 k se dokáže s nevelkým vozem pěkně pohrávat. Jenomže z tohoto motoru se dá dostat mnohem víc, a AC Schnitzer to dobře ví.

Pouze úpravou řídící jednotky a výfukového systému se podařilo z motoru vydolovat celkový výkon 265 kW/360 k a maximální točivý moment poskočil ze 400 na 450 Nm. Co to znamená? Že tento prcek zrychlí na stovku pod pět sekund a dosáhne maximální rychlost rovných 300 km/h. Na tak nenápadný vůz hodnoty skutečně špičkové. Úpravám se nevyhnul ani podvozek, který byl doladěn a přitvrzen. Zklamáním na druhou stranu je, že AC Schnitzer nechal na voze původní brzdy.

Tuner nezapomněl ani na vzhled vozu a připravil pro něj speciální bodykit. Ten zahrnuje nový přední nárazník s integrovaným spoilerem, upravený zadní nárazník s difuzorem a k dobrému přítlaku pomáhají dva spoilery na zádi vozu. Vše zdobí nenápadná dvojitá koncovka výfuku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer ACS1 3,5i

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků