AC Schnitzer ACS1 3,5i: superostrá jednička

BMW 1 Coupé se na trhu ani moc neohřálo a AC Schnitzer už má připravený tuning paket pro jeho nejsilnější verzi.

Jednička coupé patří stále k mníchovským novinkám. Kompaktní vůz si získal největší respekt právě díky nejsilnější použité motorizaci, dvěma turbodmychadly přeplňovanému šestiválci o objemu tři litry. Jeho základní výkon 225 kW/306 k se dokáže s nevelkým vozem pěkně pohrávat. Jenomže z tohoto motoru se dá dostat mnohem víc, a AC Schnitzer to dobře ví.

Pouze úpravou řídící jednotky a výfukového systému se podařilo z motoru vydolovat celkový výkon 265 kW/360 k a maximální točivý moment poskočil ze 400 na 450 Nm. Co to znamená? Že tento prcek zrychlí na stovku pod pět sekund a dosáhne maximální rychlost rovných 300 km/h. Na tak nenápadný vůz hodnoty skutečně špičkové. Úpravám se nevyhnul ani podvozek, který byl doladěn a přitvrzen. Zklamáním na druhou stranu je, že AC Schnitzer nechal na voze původní brzdy.

Tuner nezapomněl ani na vzhled vozu a připravil pro něj speciální bodykit. Ten zahrnuje nový přední nárazník s integrovaným spoilerem, upravený zadní nárazník s difuzorem a k dobrému přítlaku pomáhají dva spoilery na zádi vozu. Vše zdobí nenápadná dvojitá koncovka výfuku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer ACS1 3,5i

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků