ABT v Ženevě: Unikátní RS6, sportovní Q7, S4 s dieselem a vyladěný VW

Seznam kapitol
  1. ABT v Ženevě
  2. ABT v Ženevě: Fotogalerie

V Ženevě se představí kromě celé řady klasických automobilek také upravená auta. Nedávno jsme tu probírali stánek společnosti AC Schnitzer, aktuálně se můžeme podrobněji podívat na to, co přiveze ABT. A věřte tomu, že expozice tohoto úpravce bude hodně zajímavá. Představí se totiž RS6 s výkonem 541 kW (735 k), upravené Audi Q7, Audi AS4 s naftovým motorem a vyladěný Volkswagen T6.

AC Schnitzer v Ženevě: BMW řady 2 vyladěné na 570 koní a upravená i8

AC Schnitzer v Ženevě: BMW řady 2 vyladěné na 570 koní a upravená i8

Nejrychlejší ze všech jmenovaných novinek je samozřejmě Audi RS6 Avant, které disponuje parametry 541 kW (735 k) a 920 Nm. To modelu ABT RS6 "1 of 12" stačí k maximální rychlosti 320 km/h. Samozřejmostí jsou aerodynamické úpravy a pořádná kola. ABT tímto automobilem slaví 120 let od svého založení. Celkem vznikne pouze dvanáct exemplářů a jak ABT píše ve své tiskové zprávě, všechny budou brzy prodány.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavní ženevskou novinkou ABT je upravená RS6. V tomto provedení vznikne pouze dvanáct exemplářů

Druhou novinkou je upravené Audi Q7, které se zde představí jako ABT Audi QS7. Kromě karbonových doplňků na karoserii, disků o velikosti až 22 palců a různých karbonových dílů přidaných do interiéru opět došlo také na zvyšování výkon. Zájemci o benzinový motor si mohou dopřát výkon 301 kW (410 k) a točivý moment 520 Nm (v sérii má 3.0 TFSI 235 kW/333 k a 440 Nm), v případě naftového šestiválce se pak bavíme o parametrech 239 kW (325 k) a 680 Nm (v sériové verzi nabízí stejný motor 200 kW/272 k a 600 Nm).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na Audi SQ7 se ještě pořád čeká. Pokud už nadále čekat nechcete, najdete jednu sportovně střiženou Q7 nové generace u ABT. K dispozici je zvyšování výkonu jak pro benzinový šestiválec, tak pro motor 3.0 TDI

Na své si u ABT přijdou také zájemci o něco menšího. Na ženevském stánku bude k vidění ABT Audi AS4. Sportovně střižená A4 ovšem nemá pod kapotou benzinový motor, nýbrž opět naftový šestiválec. Ten nabízí to samé co v případě QS7, tedy maximální výkon 239 kW (325 k) a vrchol točivého momentu 680 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na stánku Audi se představí S4 s benzinovým motorem, ABT ukáže něco podobného s dieselem pod kapotou. Maximum této upravy je 325 koní a 680 Nm

A na konec došlo i na automobilku Volkswagen. ABT totiž představí v Ženevě upravenou T6. Opět se přidávaly aerodynamické doplňky, nechybí přepracovaný podvozek a kola o velikosti devatenáct nebo dvacet palců.

Úprava motoru je určená pro vrcholný dieselový čtyřválec, který po zásahu ABT nabídne 173 kW (235 k) a 490 Nm. Zvýšit parametry motoru lze ale také u slabší verze, která v sériovém provedení nabízí 110 kW (150 k). Po úpravě se výkon zvedne na 132 kW (180 k) a točivý moment naroste z původních 340 Nm na rovných 400 Nm.

Všechny novinky najdete v přiložené fotogalerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. ABT v Ženevě
  2. ABT v Ženevě: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Kde je problém?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků