ABT v Ženevě: Audi RS6 (730 k), RS Q3 (410 k) a VW Golf GTI (300 k)

Je tomu pár dní, kdy jsme psali o chystaném ženevském programu společnosti ABT. Ta nejprve zveřejnila údaje týkající se úpravy Golfu R, který posílil na 370 koní. Na stánku ovšem nebude sám. Doprovod mu bude dělat vylepšené Audi RS 6 Avant, které nabídne po úpravě 730 koní a drtivých 920 Nm. Ale to stále není vše.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Dalším vyladěným Audi bude RS Q3. To dostalo o více než třetinu vyšší výkon. Konečné parametry zní 410 koní a 530 Nm. V neposlední řadě se dostalo také na Golf GTI v provedení Dark Edition. Ten kromě bodykitu obdržel parametry standardní verze R. Maximum dvoulitrového motoru činí 300 koní.

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní

Bez zajímavosti není ani poslední premiéra. Start seriálu závodů elektrických formulí se pomalu blíží a zapojí se do něj i společnost ABT, která aktuálně slibuje fakt, že bude jediným německým týmem v závodech. Monopost v barvách ABT je právě tou poslední zmiňovanou premiérou.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků