ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Nový Volkswagen Passat se vlastně teprve začal prodávat a už je tu pro něj další tuningový balíček, tenotkrát od Abta. I když jsou exteriérové doplňky poměrně decentní, Abt nabízí 20" nebo dokonce 21" kola. Dovedete si představit ten komfort na průměrné české silnici?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Naftový dvoulitr se dvěma turby může mít až 280 koní výkonu. Ostatní úpravy jsou pouze kosmetické, například brzdy zůstaly sériové

Důležitým prvkem úpravy od společnosti Abt je ale načipování nového biturbo dieselu 2.0 TDI, který v základním nastavení posílá na všechna kola už tak solidní výkon 240 koní. Nová řídící jednotka zvedne výkon na 280 koní. Měrného výkonu přes 140 koní na litr dosahují běžně sportovní vozy jako třeba BMW M3 a M4, nikoli naftové fleetové sedany a kombi…

Vyzkoušeno: Velká kola a pneumatiky kazí zrychlení, spotřebu i komfort

Vyzkoušeno: Velká kola a pneumatiky kazí zrychlení, spotřebu i komfort

Co se technických modifikací týče, Abt se nezmiňuje o upraveném chlazení motoru, větších brzdách nebo dalších úpravách, které obvykle doplňují zvýšení výkonu. Auto má nicméně jiný koncový díl výfuku a kratší, tužší pružiny.

Klienti si samozřejmě mohou vybrat pouze optický balíček úprav nebo naopak jen zvýšení výkonu vrcholné naftové motorizace. Kompletní tuningový program na nový VW Passat ukáže společnost Abt v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků