ABT Touareg TDI: tři litry, nafta a 300 koní

5 komentářů

Hazoš
24. března • 23:07

Fakt dost kýčovité, tvrdě přeplácaný! A vvýšení výkonu jenom čipem o nějakejch cca. 70koní... to když vám budou dělat normálně tak se vás zeptají kolik s tím chcete najezdit a na víc jak 150tis to nebude ani to ne.

Martin
26. března • 9:59

Máte recht. Je to hnus, velebnosti! Všechny auta tohoto druhu jsou většinou hnusný. Ať touareg, Mercedes M, nebo BMW X5 X3...všechno je to nesmyslnej hnus..měl jsem možnost jet v těchto třech...a na to, že to jsou auta jako kráva, tak místa uvnitř je fakt málo. A děsně přeplácaný...snad jen to BMW bylo uvnitř útulný. Ale toť každýho názor.

Hazoš
26. března • 12:44

No 1. naprosto souhlasím s tím co jsi napsal jako poslední. Každej má svůj názor! Ale jinak mě se tyhle velký auta docela líbí je to hezký a strašně rád jezdím buď hodně vysoko(teréňáky nebo i Alhambra apod.) nebo hodně nízko (supersporty apod..) Jinak koukni do galerie na fotky ..H.A.Z.I..(nové) a pochopíš proč mám rád velký SUV (Cayenne). Jinak mám je rád ještě z jednoho důvodu: jsou při bočním nárazu a vůbec i jinak podle mě o dost bezpečnější. Jsi přeci jenom výš než to auto který to do tebe napere.
2. naprosto souhlasím s tím že jsou vevnitř dost malý na to jak veliký vcelku jsou a jak ještě větší vypadají!
3. ale tenhle touareg vypadá fakt jak z hračkárny. A největší hnusy jsou X3, Q7 a Touareg. Ostatní ještě jdou

Zelí
30. března • 17:33

S bezpečností nemají tyhle rádoby sportovně UV nic společného. Hlavní složkou bezpečnosti je tzv. aktivní bezpečnost t.j. příspěvek jízdních vlastností na to, aby k nehodě nedošlo. A to u těchto aut je zcela mimo. Vysoká konstrukce zhoršuje zásadním způsobem jízdní vlastnosti na silnici takže se stále pohybuješ blíž k hraně, která vede k nehodě.
Po lopatě : Písečná bugy se pro závody formule jedna nehodí.
To platí pro SUV na asfaltu.

Hazoš
30. března • 19:22

No asi takhle proč by měl někdo jezdit na hraně, v autě se nemusí pořád jen závodit! Přečti si něco o podvozku Cayenne který ti natáčí kastli do zatáčky. Ale je samozřejmě jasný že nebude z zatáčce rychlejší než F430.
Co se týče k tý bezpečnosti tak s tebou naprosto nesouhlasím, prostě mám o několik desítek centimetrů výš nohy nežli ty a je jasný že když mě nabereš na dveře tak to bude bezpečnější než když nabereě octávii nebo taky třeba Seicento!

Doporučujeme

Články odjinud