ABT Sportsline pro KTM X-Bow: lehká váha a 300 koní

Německá ladičská společnost ABT, která se zabývá stylingovými i technickými úpravami především vozidel koncernu VW, se pustila i do trochu méně tradičního projektu. Dravou čtyřkolku od rakouské společnosti KTM se rozhodla pořádně nadopovat.

Lehký KTM X-Bow, který takřka hned po svém debutu v roce 2007 vzbudil obrovský zájem svým charakterem a provedením disponuje koncernovým dvoulitrem TFSI s výkonem 176 kW240 koní, což při celkové hmotnosti 790 kg rozhodně není málo. Tento fakt ještě potvrzuje i bleskové zrychlení z nuly na stovku, které X-Bow hravě zvládne za 3,9 vteřiny.
Hodnoty sériového modelu se však zřejmě klukům z ABT zdáli být nedostatečné, a tak se rozhodli tomuto motoru přidat ještě 60 koní navíc, takže po jejich úpravách se okruhová čtyřkolka může pochlubit výkonem až 220 kW/300 koní. V praxi to znamená, že tato malá bestie bude ještě divočejší, bližší technické specifikace a seznam technických zásahů si však společnost nechává pro sebe a k dispozici budou až po prvních oficiálních testovacích jízdách na okruhu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
KTM X-Bow od ABT Sportsline
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků