ABT Sportsline pro KTM X-Bow: lehká váha a 300 koní

ABT Sportsline pro KTM X-Bow: lehká váha a 300 koní

Německá ladičská společnost ABT, která se zabývá stylingovými i technickými úpravami především vozidel koncernu VW, se pustila i do trochu méně tradičního projektu. Dravou čtyřkolku od rakouské společnosti KTM se rozhodla pořádně nadopovat.

Lehký KTM X-Bow, který takřka hned po svém debutu v roce 2007 vzbudil obrovský zájem svým charakterem a provedením disponuje koncernovým dvoulitrem TFSI s výkonem 176 kW240 koní, což při celkové hmotnosti 790 kg rozhodně není málo. Tento fakt ještě potvrzuje i bleskové zrychlení z nuly na stovku, které X-Bow hravě zvládne za 3,9 vteřiny.
Hodnoty sériového modelu se však zřejmě klukům z ABT zdáli být nedostatečné, a tak se rozhodli tomuto motoru přidat ještě 60 koní navíc, takže po jejich úpravách se okruhová čtyřkolka může pochlubit výkonem až 220 kW/300 koní. V praxi to znamená, že tato malá bestie bude ještě divočejší, bližší technické specifikace a seznam technických zásahů si však společnost nechává pro sebe a k dispozici budou až po prvních oficiálních testovacích jízdách na okruhu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
KTM X-Bow od ABT Sportsline
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků