ABT Sportsline Audi Q5: zdivočelý crossover

Německý úpravce, soustřeďující se především na vozidla koncernu Volkswagen, se podíval na zoubek i nedávno představené Audi Q5. Kromě skutečně extravagantního bodykitu chystá i řadu technických modifikací pro zvýšení výkonu. Pojďme se na něj ale podívat pěkně po pořádku.

Společnost ABT uveřejnila první rendery upravené Audi Q5 a my musíme konstatovat, že designéři opravdu popustili uzdu své fantazii. Příď je charakteristická čtyřmi obrovskými „dírami” a bizarně upravenou maskou, sportovní vzhled mají podtrhovat rozšířené šedé blatníky a 20-ti palcová kola. Zadní část už působí trochu klidněji, ovšem i zde e vidět několik trochu přehnaných křivek.  

Co je však určitě zajímavější, společnost si přichystala úpravy vedoucí ke zvednutí výkonu a to pro všechny dostupné agregáty. Výkon motoru 2,0 TFSI se vyšplhal ze sériových 155 kW na 177 kW, u vznětového dvoulitru výkon dosahuje hodnotu 140 kW, jeho třílitrový bráška se může pochlubit výkonem 207 kW v prvním stupni úprav a 228 kW ve druhém stupni pod názvem Power S. Informace o tom, kdy bude uveden na trh i nový bodykit, výrobce zatím nezveřejnil.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
ABT Audi Q5
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků