Nevím o tom vážený autore, že by se do Scirocca dával motor 1.2TSI. To už by byl opravdu výsměch.
Také myslím, že nedává... ale když se prodává Octavia Combi 1,4 59kW...
To je ovšem jiná třída aut....
Malé motory mají obecně menší životnost - nemají tak silné stěny válců, hlavy atd. a kvůli nízkému výkonu se musí vytáčet.Motory s přeplňováním mají také obecně nižší životnost - musejí odolávat vyšším tlakům a teplotám a jsou konstrukně složitější (minimálně obsahují navíc turbo, které se nedožije max. životnosti motoru)Jakou životnost bude mít malý motor s přeplňováním?A jakou životnost bude mít malý motor s přeplňováním po zvýšení výkonu (přidání tlaku a teploty, ubrání rezerv) o dalších 30%???
1490 EUR + 150 EUR instalace www.abt-sportsline.de ...
Sranda, nebude nahodou lepsi koupit si rovnou origo silnejsi motor ? :-P
Tak tak - cena upravy mojej Octavie 1,4 TSI na 160 koni je este vyssia ako 1,8 TSI od Skody, auto by som nemal 7 dni (jednotka sa posiela do DE) a pre zachovanie zaruky je nutna vymena oleja kazdych 10 000 km!!!
10.000km.....a?já měním po 7.000km:-|
A? Su to "nepatrne" vyssie naklady ako pri vymene po 20-30 tkm ;-)Mam vyriabilne servise intervaly a chcem ich aj naplno vyuzivat...
Tak pokud dobře vím, motor 1,2 TSI nepochází z líhně VW, nýbrž přímo z Mladé Boleslavi. Nicméně takového zvýšení výkonu je poměrně zajímavé.
www.abt-sportsline.de ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.