Abt se pustil do malých motorů Volkswagenu

11 komentářů

jandaxx
2. listopadu • 16:10

Nevím o tom vážený autore, že by se do Scirocca dával motor 1.2TSI. To už by byl opravdu výsměch.

MM
2. listopadu • 16:18

Také myslím, že nedává... ale když se prodává Octavia Combi 1,4 59kW...

jandaxx
2. listopadu • 18:16

To je ovšem jiná třída aut....

MM
2. listopadu • 15:49

Malé motory mají obecně menší životnost - nemají tak silné stěny válců, hlavy atd. a kvůli nízkému výkonu se musí vytáčet.Motory s přeplňováním mají také obecně nižší životnost - musejí odolávat vyšším tlakům a teplotám a jsou konstrukně složitější (minimálně obsahují navíc turbo, které se nedožije max. životnosti motoru)Jakou životnost bude mít malý motor s přeplňováním?A jakou životnost bude mít malý motor s přeplňováním po zvýšení výkonu (přidání tlaku a teploty, ubrání rezerv) o dalších 30%???

zale
2. listopadu • 12:35

1490 EUR + 150 EUR instalace www.abt-sportsline.de ...

pepa
2. listopadu • 13:42

Sranda, nebude nahodou lepsi koupit si rovnou origo silnejsi motor ? :-P

CJo
2. listopadu • 14:17

Tak tak - cena upravy mojej Octavie 1,4 TSI na 160 koni je este vyssia ako 1,8 TSI od Skody, auto by som nemal 7 dni (jednotka sa posiela do DE) a pre zachovanie zaruky je nutna vymena oleja kazdych 10 000 km!!!

aaa
2. listopadu • 16:45

10.000km.....a?
já měním po 7.000km:-|

CJo
3. listopadu • 7:51

A? Su to "nepatrne" vyssie naklady ako pri vymene po 20-30 tkm ;-)
Mam vyriabilne servise intervaly a chcem ich aj naplno vyuzivat...

Jarda
2. listopadu • 11:59

Tak pokud dobře vím, motor 1,2 TSI nepochází z líhně VW, nýbrž přímo z Mladé Boleslavi. Nicméně takového zvýšení výkonu je poměrně zajímavé.

Kebek
2. listopadu • 11:29

Doporučujeme

Články odjinud