ABT S8 nabídne 675 koní a 840 Nm. Stovku umí za 3,6 s

Německá společnost ABT představila úpravu pro Audi S8. Výsledek je prezentován jako závodní limuzína a soudě podle základních informací toto označení není vůbec přehnané. Lidé od ABT upravili především výkon motoru. V nabídce je více verzí, přičemž ta nejsilnější vyprodukuje 496 kW (675 k) a 840 Nm.

Společnost ABT vyladila Audi A5 Sportback a Coupé

Společnost ABT vyladila Audi A5 Sportback a Coupé

Jen pro pořádek, parametry základní S8 jsou 382 kW (520 k) a 650 Nm. Nejdostupnější úpravou od ABT je pouze odstranění omezovače, takže se budete moci se svou S8 v Německu rozparádit až na 280 km/h. Druhá verze nabídne výkon zvýšený na 471 kW (640 k), parametry té nejsilnější jsme si už představili.

ABT Audi S1: 310 koní pro kapesní čtyřkolku

ABT Audi S1: 310 koní pro kapesní čtyřkolku

Hodí se připomenout, že S8 v nejsilnější variantě zvládne stovku za 3,6 s a maximálně se rozjede na 290 km/h. Všechno má na svědomí nová řídicí jednotka, nejsilnější verze dostane v rámci úprav také jiný tlumič výfuku. ABT dává na své dílo záruku dvou let a 100 000 km.

Vzhled společnost ABT v podstatě nezměnila, což je dobře. V tiskové zprávě se nachází pouze upozornění na širokou nabídku litých kol, ze které mohou zájemci vybírat. Auto, které vidíte na fotkách, používá disky ABT DR v barvě „mystic black“. Disky mají velikost 21". 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků