ABT S8 nabídne 675 koní a 840 Nm. Stovku umí za 3,6 s

Německá společnost ABT představila úpravu pro Audi S8. Výsledek je prezentován jako závodní limuzína a soudě podle základních informací toto označení není vůbec přehnané. Lidé od ABT upravili především výkon motoru. V nabídce je více verzí, přičemž ta nejsilnější vyprodukuje 496 kW (675 k) a 840 Nm.

Tuning | Sportovní auta | Audi

Společnost ABT vyladila Audi A5 Sportback a Coupé

Jen pro pořádek, parametry základní S8 jsou 382 kW (520 k) a 650 Nm. Nejdostupnější úpravou od ABT je pouze odstranění omezovače, takže se budete moci se svou S8 v Německu rozparádit až na 280 km/h. Druhá verze nabídne výkon zvýšený na 471 kW (640 k), parametry té nejsilnější jsme si už představili.

Tuning | Sportovní auta | Hatchbacky | Audi

ABT Audi S1: 310 koní pro kapesní čtyřkolku

Hodí se připomenout, že S8 v nejsilnější variantě zvládne stovku za 3,6 s a maximálně se rozjede na 290 km/h. Všechno má na svědomí nová řídicí jednotka, nejsilnější verze dostane v rámci úprav také jiný tlumič výfuku. ABT dává na své dílo záruku dvou let a 100 000 km.

Vzhled společnost ABT v podstatě nezměnila, což je dobře. V tiskové zprávě se nachází pouze upozornění na širokou nabídku litých kol, ze které mohou zájemci vybírat. Auto, které vidíte na fotkách, používá disky ABT DR v barvě „mystic black“. Disky mají velikost 21". 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků