ABT představuje tuning pro Passat, může mít až 336 koní

Říká se, že výkonu není nikdy dost. Pokud s tímto tvrzením souhlasíte a zároveň jste majitelem poslední generace Volkswagenu Passat, máme pro vás dobrou zprávu. Německý úpravce ABT totiž představuje další tuningové úpravy právě pro tento model.

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Zvýšení výkonu se týká téměř všech motorizací, stranou zůstává jenom základní vznětová šestnáctistovka a nejslabší zážehová čtrnáctistovka. U výkonnějšího provedení motoru 1.4 TSI už se z původních hodnot 150 koní a 240 Nm můžete dostat na 132 kW (180 koní) a 290 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Společně se zvýšením výkonu dostane Volkswagen Passat také agresivněji tvarované nárazníky, snížený podvozek a nová kola

Tím už míří do teritoria objemnějšího agregátu 1.8 TSI, jenže ani na ten u ABT nezapomněli. Jeho výkon se může po úpravě vyhoupnout až na 155 kW (210 koní) a 310 Nm. Zážehový dvoulitr 2.0 TSI posílil z původních 280 koní na 247 kW (336 koní).

Test Volkswagen Passat Variant GTE: Výborné auto, když...  

Test Volkswagen Passat Variant GTE: Výborné auto, když...  

Co se týče vznětových motorů, tady může být dvoulitrový agregát povýšen ze standardních 150 koní na finálních 125 kW (170 koní) a 380 Nm, zatímco verze s výkonem 190 koní se po úpravě dostane na 158 kW (215 koní) a 440 Nm. Vrcholná naftová verze Bi-TDI nabídne standardně 240 koní, po úpravě od ABT se motor může pochlubit výkonem 199 kW (270 koní) a 540 Nm.

Společně s tím můžete auto ozdobit bodykitem, který zahrnuje rozšíření nárazníků a prahů, přepracovanou masku chladiče, vnější kryty zpětných zrcátek a spoiler na zádi. V rámci úprav Passat dostane také sportovní podvozek se sníženou světlou výškou o 35 milimetrů vpředu a 30 mm vzadu a pak už bude jen na vás, jaké disky v rozsahu od 18 do 21 palců zvolíte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků