ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

Nová generace Audi Q7 se dočkala prvního tuningu, o který se postarala společnost ABT. Ta se ale prozatím nezaměřila na techniku, nýbrž pouze na vzhled auta. Výsledek si můžete prohlédnout na prvních fotkách. Jak se vám líbí?

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Změny jsou vcelku klasické. ABT vyměnilo přední i zadní nárazník, na autě se objevily prahové nástavce, vzadu nechybí střešní spoiler nebo difuzor a dvě dvojité koncovky výfuku. Komu to je stále ještě málo, ten může sáhnout po rozšířených blatnících vpředu i vzadu.

Nové Audi Q7 dorazilo na český trh. Cena začíná částkou 1 579 900 Kč

Nové Audi Q7 dorazilo na český trh. Cena začíná částkou 1 579 900 Kč

ABT pak samozřejmě přidalo ještě adekvátní kola. Ta mají velikost 22 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 305/30 R22. Jak už bylo řečeno, technické stránky věci se změny zatím netýkají. ABT ale už v tiskové zprávě upozorňuje na to, že technici již pracují na úpravách, které u nové Q7 zvýší také výkon motoru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků