ABT nabízí tuningové doplňky pro nový Golf VI

Dvorní úpravce automobilky Volkswagen, v jehož portfoliu najdeme některé více či méně vkusné doplňky pro každý model Wolfsburgské automobilky, uvolnil do světa další podrobnější informace o výkonnostních úpravách a nabízených doplňcích. Co přesně si teda pro nový Golf páni z ABT přichystali?

Jako první určitě zaujme kompletní nový bodykit, vyznačující se charakteristickým vzhledem, který však právě ne každému musí sedět. Vhodnost nárazníků, bočních prahů, krytu v masce, spoileru a podobných velice potřebných individualizačních prostředků je tak velice relativní. Nicméně, rozhodnete-li se „vylepšení“ zevnějšku řešit jiným způsobem, můžete si být jisti, že tím ušetříte na případné výkonnostní úpravy a ty už rozhodně stojí za pozornost.
ABT se při úpravách motoru zaměřilo především na benzínové jednotky. Očekává se, že nejžádanější přitom bude úprava základního agregátu 1,4 TSI, který v sérii disponuje výkonem 90 kW/122 koní. Po jemném doladění se však už jeho výkon okupuje hodnotu 125 kW/170 koní. Silnější verze toho samého agregátu se oproti sériové 160 koňové verzi, posílila o celkem 40 koní, takže finální výkon dosahuje 147 kW/200 koní. Stranou však nezůstanou ani fanoušci dieselů, kteří svému „černému“ dvoulitru můžou dopřát dalších 30 koní k dobru, čímž se výkon vyšplhá na 125 kW/170 koní. Absolutním vrcholem je pak benzínový dvoulitrový čtyřválec TSI, jehož výkon po úpravách dosahuje 176 kW/240 koní.
Z dalších technických úprav můžeme dále jmenovat třeba tužší tlumiče a silnější brzdy. Opomenout nesmíme ani široký výběr 18-ti a 19-ti palcových kol. Nový Golf se teda po vzoru svých předchůdců stává miláčkem téměř všech tuningových dílen...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ABT VW Golf VI
 
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků