Abt Multivan T5: poladěný autobus

21 komentářů

Ze3gg
13. října • 20:15

Nejrychlejsi VAN je Reanult.
Tuning se provadi na vsech "dodavkach" bez rozdilu.
Nejsilnejsi seriova prodavana "dodavka" je Mercedes.
Mozna by sehodilo zminit i to ze TDI je ve vsech parametrech horsi nez CDI, HDI, DCI atd... Neee, ve vsech ne, nejvice ze vsech turbodieselu kouri. ;-)

mil
7. června • 23:21

Pan je asi znalec :-) ale zrejme bez praktickych zkusenosti. jinak napsat ze CDI nebo HDI jsou dobre motory??? CDI 2,2 ve Vitu 112 koncilo ve 250.tis - odchazel jeden strik za druhym, hlucnost motoru, atd behem provozu spousta zavad. HDI Renault Trafic celkove konec ve 180.tis uniky oleje, mrtve turbo atd. vzdy nove auto koupeno v CR - provoz 80% dalnice.

Mark 
14. října • 12:09

Nekritizujem-ale mozno by bolo dobre zminit odkazy kde tieto super-dodavky najdem!;-)

Mark 
12. října • 15:17

Toto auto je pre koho?????:-O

jogurt
12. října • 18:14

Například pro firmy, které vozí VIP klienty na delší vzdálenosti. Npro movité vícečlenné rodiny. Nebo pro společnosti, provozující shuttle servis pro menší skupiny lidí.

Mark 
12. října • 18:17

No dobre! Ale VIP určite ocenia luxusný vzhľad a pod ním suertechnika. Nie tuning!B-]

jogurt
12. října • 22:33

Mark 
13. října • 9:31

Leb aby si mal posledné slovo, či čo?!!!!!!!!!!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
13. října • 9:53

Ó nikoliv, jen jsem vložil zkomolený link, takže se to nezobrazilo.

Mark 
13. října • 10:31

A nemôžete to teda napísať znovu?

x12345678
12. října • 9:15

Poznámka o dodávce platí u osobních verzí transporteru a caravelle, u multivanu je to trochu jinak. Je sice postaven na stejném základu, ale rozdíly ve vybavení, provedení a úrovni materiálů jsou přímo propastné, rozdíly v ceně ovšem také. VW si je vědom, že jediným konkurentem na trhu pro Multivan je Mercedes Viano a nechá si za to patřičně zaplatit, konkrétně od 1 milionu výše, u top verzí cena šplhá ke dvěma milionům a u verze business začíná na 3 milionech a po načtení dostupných options se dostane hladce přes 4M. Spolu s Vianem jde tedy o luxusní velkoprostorové vozy, nikoliv o dodávky.

Mark 
12. října • 15:18

Nechem byť hlupák, ale to je ale rozdiel!!!!!

KptBobr
12. října • 9:29

Nu co čekat od Goese, jež je svou záští ke všemu koncernovému velmi znám. To ale je typické pro celý tento plátek...

Radek Ondrášík
12. října • 9:57

Celý tento týden jsem pranýřován za to, že jsem prozněnu zarytý fanta všeho koncernového a že jsem koncernem placen. Nyní jsem zase odpůrce?Každopádně - jak nazvat tyto vozy? Mikrobus postaveny z dodávky? Luxusní mikrobus postavený z dodávky? Dle mého názoru, když jakkoli vymazlím dodávku, pořád to bude jen dodávka. Byť komfortní a klidně komfortnější a vybavenější, než luxusní limuzíny.

Mark 
12. října • 15:21

Prosím vás: TERAZ MI ODPOVEDZTE!Ďakujem!!!Už niekoľko dní sa vás pýtam otázky ohľadne aut!!! Ani na jednu ste mi neodpovedali!!!ANI NA JEDNU!!!!!-A pritom nadpis je takýto: Pán redaktor, prosím vás...Ale na kidy najvyššieho kalibru reagujete neraz! Napr. toto! Veď Multivan je minibus- síce luxusný , ale stále sa dá povedať, že je to dodávka!

Radek Ondrášík
12. října • 15:32

Jenže vy těch příspěvků máte tolik, že je ani všechny nečtu ;-) Takže zkuste zmenšit počet a pak budu reagovat. Přeci jenom reagovat na 10-20-30 příspěvků se mi nechce. A navc otazníky v hojné počtu jsou v každém druhém příspěvku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mark 
12. října • 15:38

TAK prepáčte. Ale myslím si, že 30 príspevkov s nadpisom, ktorý som spomenul už nemám!;-)

jogurt
12. října • 12:14

A v čem že spočívá dodávkovost té dodávky? A třeba takový S-Max je také dodávka nebo ne?

Mark 
12. října • 15:22

Sú to ale kidy!!!!!
Už som to povedal!!! Nepáči sa autorevue??? Tak ho nenavštevujte!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
12. října • 16:41

Huš to nešlukuj, evidentně ti to nedělá dobře. Zkus třeba do cukrárny na kakao.

Mark 
13. října • 10:32

A čo vlastne šlukujem?Čo to je za výraz???

Doporučujeme

Články odjinud