ABT Golf GTI: motor 2.0T FSI s výkonem 230 k

Golf GTI je téměř kultovní vůz, legendární „hot hatch“, který letos přichází jako pátá generace. Samozřejmě, že svou pozornost mu věnují i přední ladičské firmy, na Motor Show v Essenu se Golf GTI představí v kabátu z uhlíkových kompozitů od známého tunera ABT Sportsline.

Golf po optickém tuningu vypadá hezky dravě, předělávky z karbonového materiálu můžete vidět na masce, širší jsou boční prahy a jiné je i oplechování zádě vozu. Tu správnou akustiku při nastartovaném motoru vytváří sportovní tlumič se čtyřmi chromovanými koncovkami výfukového systému.

Medicínu na výkon dostal motor 2.0 T FSI v podobě zvýšeného kompresního tlaku turbodmychadla a síla povyskočila o 30 koní na nynějších 170 kW (230 k) a maximální kroutící moment na 310 Nm. Upraveny byly i brzdy a podvozek dostal plně polohovatelné tlumiče. Nápravy byly osazeny koly s disky z lehkých slitin o rozměrech 8,5x19 palců.

V interiéru jsou sportovní sedačky od firmy Recaro a pár doplňků s logem firmy ABT, jako je například volant nebo koberečky. Golf GTI v úpravě od tunera ABT Sportsline bude stát 44 290 euro.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků