ABT Audi S1: 310 koní pro kapesní čtyřkolku

6 komentářů

Ivan
8. srpna • 22:18

proto do kapsy,lebo je to jenom prdítko s nadupanými konmi pre dílerov drog a zabijaním hezkých dívek na autobusové zastávce"!:-O jak posledne..

stealth01
9. srpna • 11:55

Promiň, ale jsi normální???

Ivan
9. srpna • 13:10

som najnormálnejší,auto je a bude len auto,aby sme sa rýchlesie premiestnovali,pôžitok z auta má byť v rýchlosti a ukazovať sa kolko koní mám v hlave a nič iné?:??to je dosť ubohý pôžitok zo života??!! íst ako blázon po cestách a ohrozovať ostatných??,ja nelutujem tých tzv mladých,ktorí ešte nevyrástli z tzv puberty/a sú už len nejaké krížiky popri cestách ako pamiatka......nech si idú zajazdiť na okruhy a tam nech sa zabíjajú...takže nadalej považujem takéto silné autá za snobizmus a prejav nudy ich majitelov,..vsetky tie BMW ka,ktoré už nevedia vyrábať pod 180koní,,..inak,ked si vsímam
tých soferov na ojazdených BMW tak málo je medzi nimi normálých ludi...len tzv frajeri
v tom lepšom zmysle.slova..:-D

stealth01
9. srpna • 18:53

No, já Tvou tezi chápu, ale jak to prosím Tě souvisí s článkem o Audi S1 v úpravě ABT?
Řidiči jsou a budou vždy různí, naprosto nehledě na značku auta. Nedávno jsem jezdil autem s 560 koňmi. Pasuješ mě automaticky do role tupé hlavy? Prostě chápu, že Tě rozčilují usmrkánci v olítáných BMW, ale nechápu proč to píšeš do diskuzi o tomhle autě. Ten, kdo si takový vůz pořídí nemusí být automaticky psychopat...

dtsmaniac
8. srpna • 17:46

to je jen remap nebo jsou tam nejake hw upravy? co brzdy? kolik vazi ta kola?

Svetak
8. srpna • 14:31

To se me do kapsy nevejde. Auto patri na silnici, ne do kapsy.

Doporučujeme

Články odjinud