ABT Audi S1: 310 koní pro kapesní čtyřkolku

Audi S1 jsme vám před časem představili v testu. Za volantem této „kapesní čtyřkolky“ jsme opravdu neměli pocit, že bychom potřebovali více výkonu, nicméně lidé od ABT si myslí, že by se zájemce o ještě rychlejší variantu najít mohl. Takže pro takového člověka připravili verzi, která výkonem předčí Golf R nebo Audi S3. Pod kapotou má 228 kW (310 k) a 440 Nm.

Audi S1 vs. Volkswagen Beetle GSR: Koncernové speciality

Audi S1 vs. Volkswagen Beetle GSR: Koncernové speciality

Standardní Audi S1 disponuje maximálním výkonem 170 kW (231 k) a vrcholem točivého momentu 370 Nm. Rozdíl to je tedy znatelný. V kombinaci s manuální převodovkou zvládne nejmenší z rodiny Audi S stovku za 5,6 s (před úpravou 5,9 s), nejvyšší rychlost se posunula z původních 250 km/h na 260 km/h.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Součástí úpravy je taktéž sportovní podvozek snížený o 30 mm. Auto stojí na osmnáctipalcových kolech s pneumatikami o rozměru 225/35 R18. Pokud se vám vyladěné Audi S1 líbí, připravte si po nákupu samotného vozu minimálně dalších 2349 euro.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků