ABT Audi S1: 310 koní pro kapesní čtyřkolku

Audi S1 jsme vám před časem představili v testu. Za volantem této „kapesní čtyřkolky“ jsme opravdu neměli pocit, že bychom potřebovali více výkonu, nicméně lidé od ABT si myslí, že by se zájemce o ještě rychlejší variantu najít mohl. Takže pro takového člověka připravili verzi, která výkonem předčí Golf R nebo Audi S3. Pod kapotou má 228 kW (310 k) a 440 Nm.

Audi S1 vs. Volkswagen Beetle GSR: Koncernové speciality

Audi S1 vs. Volkswagen Beetle GSR: Koncernové speciality

Standardní Audi S1 disponuje maximálním výkonem 170 kW (231 k) a vrcholem točivého momentu 370 Nm. Rozdíl to je tedy znatelný. V kombinaci s manuální převodovkou zvládne nejmenší z rodiny Audi S stovku za 5,6 s (před úpravou 5,9 s), nejvyšší rychlost se posunula z původních 250 km/h na 260 km/h.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Součástí úpravy je taktéž sportovní podvozek snížený o 30 mm. Auto stojí na osmnáctipalcových kolech s pneumatikami o rozměru 225/35 R18. Pokud se vám vyladěné Audi S1 líbí, připravte si po nákupu samotného vozu minimálně dalších 2349 euro.

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků