ABT Audi S1: 310 koní pro kapesní čtyřkolku

Audi S1 jsme vám před časem představili v testu. Za volantem této „kapesní čtyřkolky“ jsme opravdu neměli pocit, že bychom potřebovali více výkonu, nicméně lidé od ABT si myslí, že by se zájemce o ještě rychlejší variantu najít mohl. Takže pro takového člověka připravili verzi, která výkonem předčí Golf R nebo Audi S3. Pod kapotou má 228 kW (310 k) a 440 Nm.

Audi S1 vs. Volkswagen Beetle GSR: Koncernové speciality

Audi S1 vs. Volkswagen Beetle GSR: Koncernové speciality

Standardní Audi S1 disponuje maximálním výkonem 170 kW (231 k) a vrcholem točivého momentu 370 Nm. Rozdíl to je tedy znatelný. V kombinaci s manuální převodovkou zvládne nejmenší z rodiny Audi S stovku za 5,6 s (před úpravou 5,9 s), nejvyšší rychlost se posunula z původních 250 km/h na 260 km/h.

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Součástí úpravy je taktéž sportovní podvozek snížený o 30 mm. Auto stojí na osmnáctipalcových kolech s pneumatikami o rozměru 225/35 R18. Pokud se vám vyladěné Audi S1 líbí, připravte si po nákupu samotného vozu minimálně dalších 2349 euro.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků