ABT Audi RS6 Avant: další superkombík

Dvorní úpravce vozidel z koncernu VW se nejnověji podíval na zoubek ostré Audi RS6 Avant. Jaký je výsledek? 700 zběsilých koní.
ABT Audi RS6 Avant: další superkombík

Upravování kombíků se poslední dobu dostává do módy, vždyť teprve nedávno představilo německé tuningové studio MTM upravenou Audi RS6 Avant. Pokud tedy toužíte po voze se 700 koni pod kapotou a zároveň si chcete z času na čas vyjít na výlet s rodinou, máte na výběr hned ze dvou variant. Tu druhou nyní nabízí dvorní úpravce vozidel koncernu Volkswagen, společnost ABT Sportsline, která tomuto vozu, kromě přehnaného výkonu, dopřála i jistou dávku elegance a exklusivity.

Zatímco studio MTM nás obdařilo kompletními informacemi o své „vytuněné“ RS6, ABT bylo na bližší technické specifikace skoupé a tak se musíme uspokojit pouze s některými výkonnostními parametry, které jsou ovšem poměrně zajímavé. Pod kapotou se nachází upravený desetiválec s výkonem až 515 kW / 700 koní a maximálním točivým momentem 800 Nm, což je dokonce více, než u zmiňovaného počinu od MTM. Pod zvýšení výkonu se podepsali zejména úpravy elektroniky výfukového systému.

Samozřejmě nechybí ani kompletní aerodynamický bodykit, který sestává z předního nárazníku, předního karbonového spoileru, bočních prahů a vzadu nechybí pořádný difuzor a decentní střešní spoiler. Jak už jsme u ABT zvyklí, v katalogu k tomuto vozu najdeme množství různých doplňků a zákazník si může vybírat zpomezi kompletních sad, nebo samostatných dílů. Majitel si tak skutečně může dotvořit zevnější vzhled k obrazu svému. Na výběr je i ze široké nabídky litých kol různých velikostí.

Cena celého tuningu zaleží především od dílů, které si zákazník vybere, za zvýšení výkonu si ale úpravce požádá o 4 900 eur (zhruba 120 000 Kč) a odinstalování omezovače maximální rychlosti vás vyjde na 1 500 eur (zhruba 36 500 Kč).

Klepněte pro větší obrázek
ABT Audi RS6 Avant
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 15 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků