ABT Audi RS3 Sportback: 430 koní, 530 Nm a stovka za 4,1 s

Audi RS3 Sportback osazené přeplňovaným pětiválcem nabízí standardně 270 kW (367 k) a vrchol točivého momentu 465 Nm. Nejnovější úprava od ABT ale tyto parametry zvýší na více než zajímavé hodnoty.

Nové Audi RS3 Sportback je lehčí, silnější, rychlejší a stále používá pětiválec

Nové Audi RS3 Sportback je lehčí, silnější, rychlejší a stále používá pětiválec

Zásah německého úpravce znamená výkonové maximum 316 kW (430 k) a vrchol točivého momentu posunutý na 530 Nm. Na stovku pak tohle auto vystřelí za 4,1 s a místo obligátních 250 km/h daných omezovačem se nejvíce rozjede na 285 km/h, což je ale také hodnota daná omezovačem. Mimochodem ABT pracuje na další verzi své úpravy, která přinese ještě vyšší výkon.

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Lepší parametry přeplňovaného pětiválce jsou ale jen jednou z mnoha možností, jak si můžete vaší RS3 vylepšit. K dispozici jsou například devatenáctipalcová kola s pneumatikami Continental o rozměru 235/35 R19, sportovní výfuk a samozřejmě úpravy vylepšující interiér. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků