ABT Audi RS3 Sportback: 430 koní, 530 Nm a stovka za 4,1 s

Audi RS3 Sportback osazené přeplňovaným pětiválcem nabízí standardně 270 kW (367 k) a vrchol točivého momentu 465 Nm. Nejnovější úprava od ABT ale tyto parametry zvýší na více než zajímavé hodnoty.

Nové Audi RS3 Sportback je lehčí, silnější, rychlejší a stále používá pětiválec

Nové Audi RS3 Sportback je lehčí, silnější, rychlejší a stále používá pětiválec

Zásah německého úpravce znamená výkonové maximum 316 kW (430 k) a vrchol točivého momentu posunutý na 530 Nm. Na stovku pak tohle auto vystřelí za 4,1 s a místo obligátních 250 km/h daných omezovačem se nejvíce rozjede na 285 km/h, což je ale také hodnota daná omezovačem. Mimochodem ABT pracuje na další verzi své úpravy, která přinese ještě vyšší výkon.

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Lepší parametry přeplňovaného pětiválce jsou ale jen jednou z mnoha možností, jak si můžete vaší RS3 vylepšit. K dispozici jsou například devatenáctipalcová kola s pneumatikami Continental o rozměru 235/35 R19, sportovní výfuk a samozřejmě úpravy vylepšující interiér. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků