Abt Audi Q7: velký silniční expres

I když působí Audi Q7 trochu jako terénní auto, patří do kategorie silničních expresů. A úprava tunera Abt tento charakter jen podtrhla.

Abt si hraje s německými vozy velmi rád. V podstatě pro všechny modely koncernu Volkswagen nabízí nějakou tu úpravu a hodně těží z toho, že koncernové vozy si navzájem půjčují motory a techniku. Pak stačí upravit motor v jednom voze a tuto úpravu lze pak přenést i na další modely.

Abt tak i pro Audi Q7 nabídnul několik úprav, které čítají i navýšení výkonu. Úpravu pro základní naftový šestiválec 3,0 TDI má v nabídce poměrně dlouho, a tak bylo jasné, jakého výsledku dosáhne. Základních 171 kW (233 k) navýšil pomocí přeprogramování řídící jednotky, upraveného sání a výfuku na rovných 200 kW (272 K).

Větší osmiválcová nafta 4,2 TDI se pak dočkala navýšení výkonu na 294 kW (400 k), což je o 54 kW více, než ve standardu. Točivý moment se pak vyšplhal na 840 Nm, z původních 760 Nm. To vše se podařilo stejným způsobem jako u menšího šestiválce.

U stylingu to již tak jednoduché není. Tam je třeba příjit pokaždé s něčím novým. Pro Audi Q7 má Abt připraven kompletní balík, který upraví vnější vzhled. Nová je u tohoto vozu ochrana podvozku, boční ochrany prahů, spoiler na střeše a koncovky výfuku. Jakékoli terénní dispozice pak zabila 22" kola z lehké slitiny s pneumatikami 305/30 R22.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Abt Audi Q7

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků