Abt Audi Q7: silný nafťák a 23palcová kola

Dvorní tuner vozů koncernu Volkswagen si nemůže dovolit nereagovat na první SUV od Audi. Na evropském trhu kralují turbodieselové pohonné jednotky, proto si vzal Abt na paškál motor 3,0 V6 TDI, kterému přidal pár koníků navíc. Nezůstal ale jen u toho.
Abt Audi Q7: silný nafťák a 23palcová kola

Audi Q7 se i přes své ne zrovna sportovní vzezření stalo okamžitě po uvedení na trh předmětem zájmu mnoha úpravců automobilů. Abt samozřejmě nemohl zůstat stranou a nyní, s menším zpožděním, předvedl svou práci. Firma nyní dokončuje finální úpravy naftového šestiválce, který by měl co nevidět disponovat slibovaným výkonem 200 kW (272 k) oproti sériovým 171 kW (233 k). Maximální kroutící moment povyskočí o 80 Nm na konečných 580 Nm.

Karosářský kit bude obsahovat změněnou masku vozu, širší boční prahy, přítlačné křídlo na konci střechy a oplechování zádě. Nové výfukové potrubí bude zakončeno čtveřicí masivních chromovaných koncovek. Cena paketu bez montáže a lakování bude za 4 250 eur, vyladění motoru bude stát 1 740 eur a mezi 5 800 a 7 000 bude položka za nová kola o rozměru 20 až 22 palců. Model na obrázcích je osazen pneumatikami 275/45 R20 vpředu a 295/30 R22 vzadu. Pro fajnšmekry je v přípravě i kolo 315/25 R23, kde sada bude stát 9 860 eur.

Tip: Benzínový motor 3,6 FSI u Audi Q7 ladila firma Nothelle.


Abt Audi Q7
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků