Abt AS6 3,0 TDI: posílený Avant

Německý tuner ABT je jednou z firem, která si nenechá utéct téměř žádný model z dílen Audi. Posledním přírůstkem do rodiny se stalo Audi A6 3,0 TDI v karosářské variantě Avant.

Z motoru se u ABTu podařilo vydolovat litrový výkon přes 100 koní na jeden litr objemu. Na všechna čtyři kola se tak dostává výkon 225 kW/306 k, točivý moment vrcholí na hodnotě 600 Nm. Navýšení se podařilo docílit novou řídící jednotkou a původní turbodmychadlo bylo nahrazeno větším. AS6 3,0 TDI zrychlí na stovku za 6,9 sekundy a dosáhne maximální rychlost 250 km/h.

Úpravy ale nezůstaly jenom u podvozku. Nová jsou dvacetipalcová kola, za nimiž se ukrývá posílená brzdová soustava a značných modifikací se dočkal také podvozek. Změny na karoserii si zřejmě mohl tuner odpustit, protože stříbrné umělohmotné lišty se k vozu příliš nehodí...

Klepněte pro větší obrázek
ABT AS6 3,0 TDI

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 14 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 94 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků