Abt AS400: čtyřistakoňová Audinka a dvounohá sexy kočička

Tuningová úprava AS400 je sice staršího data, ale podařilo se mi sehnat pár pěkných obrázku se sličnou dívkou. Před lákavou fotogalerií připomenu pár technických údajů: AS 400 má pod kapotou zážehový agregát V6 o objemu 2.7 l, kterému dvojice turbodmychadel vdechla výkon 294 kW (rovných 400 koní). Maximální kroutící moment se vyšplhal na 500 Nm.

Síla motoru se přenáší na všechny čtyři kola (stálý pohon Quattro), kde se o potřebnou trakci starají 18palcové disky a nízkoprofilové pneumatiky. Akceleraci z 0 km/h na 100 km/h zvládla vyladěná A4 za 4,7 s a nejvyšší rychlost vozu je 290 km/h. AS400 se prodával za 94 900 Euro a kdo by měl ještě málo, mohl si individuálně připlatit za naladění šestiválce na výkon 331 kW (450 k).

Tip: Modelku na prezentaci modelu SL si přizvala ladičská firma Lorinser.

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků