ABT AS4: Co takhle diesel s parametry 325 koní a 680 Nm pro vaši A4?

Společnost ABT se vytasila se sérií úprav určených pro aktuální Audi A4. Tak jako vždy, mohou i tentokrát zájemci vybírat z různých detailů určených pro karoserii a interiér, ale také z opravdu funkčních úprav podvozku a motorů. 

Audi A5 Coupé: Spojka místo diferenciálu a dalších 7 zajímavých věcí

Audi A5 Coupé: Spojka místo diferenciálu a dalších 7 zajímavých věcí

Právě motory jsou zřejmě to nejzajímavější. ABT prezentuje novinky pro benzinový dvoulitrový čtyřválec a naftový šestiválec. Benzinová jednotka posílí po zásahu ABT z původních 185 kW (252 k) na 243 kW (330 k), točivý moment naroste z 370 Nm na 440 Nm. V případě dieselového šestiválce narostou základní parametry na 239 kW (325 k) a 680 Nm, přičemž standardem je 200 kW (272 k) a 600 Nm. 

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Motor pak můžete doplnit o nastavitelný podvozek, v případě úprav pro exteriér je k dispozici jiná maska, decentní spoiler pod přední nárazník nebo upravený zadní nárazník. Kdo by sháněl pořádná kola, ten má k dispozici několik variant o velikosti 19 a 20 palců. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků