Abt Allroad quattro: více síly pro naftu

Dvorní tuner vozů koncernu Volkwagen, společnost Abt, připravil paket pro univerzální Audi Allroad quattro.
Abt Allroad quattro: více síly pro naftu

Audi Allroad v současné nabídce tvoří pomyslný přechod od "šestkového" kombíku k SUV, modelu Q7. A právě Allroad quattro si vzala do parády tunerská společnost Abt Sportsline.

U naftového šestiválce o objemu 2.7 l se výkon díky adresným zásahům vyšplhal ze sériových 132 kW (180 k) na 169 kW (230 k). Maximální točivý moment povyskočil o 70 Nm na výsledných 450 Nm. U většího dieselového agregátu, 3.0 TDI, dosáhli inženýři již dříve výkonu 200 kW (272 k), což je o 29 kW (39 k) více než u sériové verze. Točivý moment vzrostl o rovných 100 Nm na konečných 550 Nm.

Optický paket obsahuje velká kola, kde si zákazník může vybrat z doporučených 19" nebo 20" disků, které jsou obuty do pneumatik o rozměru 255/40 R19, resp. 265/30 ZR20. Na zádi vozu se objevilo malé přítlačné křidélko.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Abt Allroad quattro
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků