Dalsi vynikajici PR clanek koncernu! Jen tak dal!
Fakt uz se bez lecit.
K rekordu Porsche se nikdo nedokázal ani přiblížit dlouhá desetiletí, nyní Porsche brutálně posouvá svůj vlastní rekord do oblasti, na kterou konkurence nemůže ani pomyslet. Tomu říkám náskok díky technice.
Ono to s těmi desetiletími není zas tak horké. O překonání Bellofa se nikdo během závodních víkendů pokusit ani nemohl, protože tak rychlá auta na Nordschleife od té doby prostě nemohou závodit. Aut a pilotů, kteří by na to měli, byly hromady.Pro srovnání, dnešní silně omezené a "levné" GT3 zajede Nordschleife zhruba za 6:35 (pole position Nurburgring 24h 2018 je 8:09 v delší konfiguraci tratě), a už se diskutuje o tom, že to zase začíná být neúměrně nebezpečné. Není vůbec pochyb, že různé závodní série by traťový rekord během těch 35 let mnohokrát překonaly, kdyby tu mohly závodit.
Ale na NS za ty desítky let už byla hromada speciálů stavěných jenom na okruhové závodění, které nesmí vůbec na silnici a které ani neodpovídají žádným regulím pro závodní kategorie a nikdy se k rekordu SB ani nepřiblížily.
Líp bych to nenapsal, přesně tak to vidím i já. Bravo, Porsche!!!
Poznamka na okraj: okruhove rekordy su oficialne len vtedy, ak ich zajazdi homologovane auto (homologovane pre oficialne preteky) pocas pretekov.Toto Porsche je oproti WEC naozaj vyrazne modifikovane, takze je nehomologovane. Bellof zajazdil svoj cas pocas pretekov, co pre tento pokus neplati.Takze, Stefan moze pokojne spat dalej.
Přesně,Stefan je na tom podobně jako Bob Beamon, i toho nakonec někdo přeskočil ale jeho vyjímečnost mu nikdo nevezme.B-]
Tak bylo to přesněji v kvalifikaci, ale pořád to nesráží fakt, že si Belloff narozdíl od Porsche nemohl vybírat počasí a teplotu. Tím nechci ten čas nijak srážet, je to krásná ukázka techniky, ale osobně bych vůbec kategorii hybridů neuznával. To už je mi sympatičtější výkon Volskwagenu, který přijel na Pikes Peak "jen" překonat rekord el.aut(aby si u amíků šplhnul kvůli dieselgate), elektrika tam jezdí spíše jako propagace tohoto pohonu...no a rozdrtil na hlavu všechny.
Tvl kadrovani pohnutek pro ucast, to uz je diagnoza (nebo frustrace) ;-)
Mas nejaky racionalny dovod na to, aby si neuznaval kategoriu hybridov?
Teda když už kradete kvůli své reklamě videa z Youtube, tak by bylo dobré ke článku dát alespoň zdroj. Co tahle si vytvořit něco vlastního? Články tohoto stylu prohlížením a brakováním umí dělat úplně každý.
Co jinýho čekáš vod kopírovačů, opisovačů a špatnejch překladatelů? B-]
Hybrid vyhral letosni Le Mans, hybrid zajel rekord Ringu, elektrokocar zajel absolutni rekord Pikes Peak... prej hybridy a baterky jsou na ##### ;-)
Absolutní čas není všechno, jde i o ostatní zážitky. Rekordy se mohou lámat s čímkoli, ale to neznamená, že to vykouzlí "pravověrnému" řidiči úsměv na tváři. Co já jsem se vyblbnul se starým žigulíkem. Motor vpředu, náhon na zadek a stačilo mokro. Pak sedneš do nějakého elektro výmyslu a může s tím brutálně zrychlovat, zajet čas na okruhu...ale....
mate pravdu obidvaja, mne je sice ten zigulik blizsi - za malo penazi moc srandy, ale ten hybrid nebude urcite nudnejsi. Ine cesty k rovnakemu cielu - zabavit
Jo jo taky jde vo smrad, vo špínu a hlavně vo kravál :-DB-]
Priemerna rychlost 234km/h. Kurva jak????
Pár tun přítlaku. Hybrid, díky kterému to zrychlí 100-220 km/h asi za 3 sekundy. A gigantická varlata.
Brutální čas! Jsem zvědavý na video.
https://www.youtube.com/watch...
Jak kdyby to bylo zrychlené :-D neskutečně tam letěl!
Kulervoucí… B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.