Absolutní rekord Ringu padl. Porsche 919 Hybrid Evo ho dalo za 5:19,55!

Vlk z Vlkohradu  |  29. 06. 2018 13:10

Brutální čas! Jsem zvědavý na video.

Odpovědět  |   | 
kari  |  29. 06. 2018 13:42
Driver  |  29. 06. 2018 14:03

Kulervoucí…

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  29. 06. 2018 16:33

Jak kdyby to bylo zrychlené neskutečně tam letěl!

Odpovědět  |   | 
jean  |  29. 06. 2018 14:07

Priemerna rychlost 234km/h. Kurva jak????

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  01. 07. 2018 15:48

Pár tun přítlaku. Hybrid, díky kterému to zrychlí 100-220 km/h asi za 3 sekundy. A gigantická varlata.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 06. 2018 15:09

Hybrid vyhral letosni Le Mans, hybrid zajel rekord Ringu, elektrokocar zajel absolutni rekord Pikes Peak... prej hybridy a baterky jsou na #####

Odpovědět  |   | 
kari  |  29. 06. 2018 15:55

Absolutní čas není všechno, jde i o ostatní zážitky. Rekordy se mohou lámat s čímkoli, ale to neznamená, že to vykouzlí "pravověrnému" řidiči úsměv na tváři. Co já jsem se vyblbnul se starým žigulíkem. Motor vpředu, náhon na zadek a stačilo mokro. Pak sedneš do nějakého elektro výmyslu a může s tím brutálně zrychlovat, zajet čas na okruhu...ale....

Odpovědět  |   | 
jean  |  29. 06. 2018 16:15

mate pravdu obidvaja, mne je sice ten zigulik blizsi - za malo penazi moc srandy, ale ten hybrid nebude urcite nudnejsi. Ine cesty k rovnakemu cielu - zabavit

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 07. 2018 17:25

Jo jo taky jde vo smrad, vo špínu a hlavně vo kravál

Odpovědět  |   | 
Pepek  |  29. 06. 2018 15:58

Teda když už kradete kvůli své reklamě videa z Youtube, tak by bylo dobré ke článku dát alespoň zdroj. Co tahle si vytvořit něco vlastního? Články tohoto stylu prohlížením a brakováním umí dělat úplně každý.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 07. 2018 17:27

Co jinýho čekáš vod kopírovačů, opisovačů a špatnejch překladatelů?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 06. 2018 16:57

Poznamka na okraj: okruhove rekordy su oficialne len vtedy, ak ich zajazdi homologovane auto (homologovane pre oficialne preteky) pocas pretekov.

Toto Porsche je oproti WEC naozaj vyrazne modifikovane, takze je nehomologovane. Bellof zajazdil svoj cas pocas pretekov, co pre tento pokus neplati.

Takze, Stefan moze pokojne spat dalej.

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  29. 06. 2018 17:25

Tak bylo to přesněji v kvalifikaci, ale pořád to nesráží fakt, že si Belloff narozdíl od Porsche nemohl vybírat počasí a teplotu. Tím nechci ten čas nijak srážet, je to krásná ukázka techniky, ale osobně bych vůbec kategorii hybridů neuznával. To už je mi sympatičtější výkon Volskwagenu, který přijel na Pikes Peak "jen" překonat rekord el.aut(aby si u amíků šplhnul kvůli dieselgate), elektrika tam jezdí spíše jako propagace tohoto pohonu...no a rozdrtil na hlavu všechny.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 06. 2018 21:15

Mas nejaky racionalny dovod na to, aby si neuznaval kategoriu hybridov?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 06. 2018 21:23

Tvl kadrovani pohnutek pro ucast, to uz je diagnoza (nebo frustrace)

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  29. 06. 2018 18:24

Přesně,Stefan je na tom podobně jako Bob Beamon, i toho nakonec někdo přeskočil ale jeho vyjímečnost mu nikdo nevezme.

Odpovědět  |   | 
Labus  |  29. 06. 2018 19:48

K rekordu Porsche se nikdo nedokázal ani přiblížit dlouhá desetiletí, nyní Porsche brutálně posouvá svůj vlastní rekord do oblasti, na kterou konkurence nemůže ani pomyslet. Tomu říkám náskok díky technice.

Odpovědět  |   | 
Pérák  |  29. 06. 2018 22:36

Líp bych to nenapsal, přesně tak to vidím i já. Bravo, Porsche!!!

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  01. 07. 2018 07:35

Ono to s těmi desetiletími není zas tak horké. O překonání Bellofa se nikdo během závodních víkendů pokusit ani nemohl, protože tak rychlá auta na Nordschleife od té doby prostě nemohou závodit. Aut a pilotů, kteří by na to měli, byly hromady.

Pro srovnání, dnešní silně omezené a "levné" GT3 zajede Nordschleife zhruba za 6:35 (pole position Nurburgring 24h 2018 je 8:09 v delší konfiguraci tratě), a už se diskutuje o tom, že to zase začíná být neúměrně nebezpečné. Není vůbec pochyb, že různé závodní série by traťový rekord během těch 35 let mnohokrát překonaly, kdyby tu mohly závodit.

Odpovědět  |   | 
Labus  |  01. 07. 2018 09:51

Ale na NS za ty desítky let už byla hromada speciálů stavěných jenom na okruhové závodění, které nesmí vůbec na silnici a které ani neodpovídají žádným regulím pro závodní kategorie a nikdy se k rekordu SB ani nepřiblížily.

Odpovědět  |   | 
krpal  |  30. 06. 2018 17:44

Dalsi vynikajici PR clanek koncernu! Jen tak dal!

Odpovědět  |   | 
Richard Long  |  02. 07. 2018 01:52

Fakt uz se bez lecit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A