Absolutní rekord Ringu padl. Porsche 919 Hybrid Evo ho dalo za 5:19,55!

Je to skoro neuvěřitelné, ale Timo Bernhard prolétl Severní smyčkou za pět minut a necelých dvacet sekund. Téměř o minutu rychleji než Stefan Bellof v roce 1983 za volantem Porsche 956 C.

Absolutně nejrychlejším mužem na Nürburgringu byl od 28. května 1983 Stefan Bellof, který se závodním Porsche 956 skupiny C zvládl necelých jedenadvacet kilometrů za 6 minut a 11,13 vteřiny. Jeho rekord vydržel dlouhých 35 let, také ten už ale nyní patří do historie.

Nové Porsche 911 GT3 RS prolétlo Nürburgring za 6:56,4 min.

Nové Porsche 911 GT3 RS prolétlo Nürburgring za 6:56,4 min.

Že se o překonání nejlepšího času na Nordschleife pokouší opět Porsche, se už nějakou dobu špitalo. Dokonce se vědělo, že v rámci přípravných prací automobilka upravuje okruhový speciál 919 Hybrid Evo z let 2015 až 2017 a proslýchalo se, že vůz dokázal v rámci prvních testů neuvěřitelné věci. To vám nyní můžete opravdu potvrdit.

Porsche 911 GT2 RS je na Nordschleife rychlejší než Porsche 918!

Porsche 911 GT2 RS je na Nordschleife rychlejší než Porsche 918!

Celkem 20.832 metrů dlouhý asfaltový povrch s třiasedmdesáti zatáčkami zvládl Timo Bernhard za volantem 919 za 5 minut a 19,55 sekundy. Je to skoro k nevíře, ale jeho jízda skoro o celou minutu překonává dosavadní výkon Stefana Bellofa. Porsche už vydalo také oficiální video. Podívejte se na záznam z rekordní jízdy přímo z kabiny řidiče!

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků