Absolutní rekord Ringu padl. Porsche 919 Hybrid Evo ho dalo za 5:19,55!

Je to skoro neuvěřitelné, ale Timo Bernhard prolétl Severní smyčkou za pět minut a necelých dvacet sekund. Téměř o minutu rychleji než Stefan Bellof v roce 1983 za volantem Porsche 956 C.

Absolutně nejrychlejším mužem na Nürburgringu byl od 28. května 1983 Stefan Bellof, který se závodním Porsche 956 skupiny C zvládl necelých jedenadvacet kilometrů za 6 minut a 11,13 vteřiny. Jeho rekord vydržel dlouhých 35 let, také ten už ale nyní patří do historie.

Nové Porsche 911 GT3 RS prolétlo Nürburgring za 6:56,4 min.

Nové Porsche 911 GT3 RS prolétlo Nürburgring za 6:56,4 min.

Že se o překonání nejlepšího času na Nordschleife pokouší opět Porsche, se už nějakou dobu špitalo. Dokonce se vědělo, že v rámci přípravných prací automobilka upravuje okruhový speciál 919 Hybrid Evo z let 2015 až 2017 a proslýchalo se, že vůz dokázal v rámci prvních testů neuvěřitelné věci. To vám nyní můžete opravdu potvrdit.

Porsche 911 GT2 RS je na Nordschleife rychlejší než Porsche 918!

Porsche 911 GT2 RS je na Nordschleife rychlejší než Porsche 918!

Celkem 20.832 metrů dlouhý asfaltový povrch s třiasedmdesáti zatáčkami zvládl Timo Bernhard za volantem 919 za 5 minut a 19,55 sekundy. Je to skoro k nevíře, ale jeho jízda skoro o celou minutu překonává dosavadní výkon Stefana Bellofa. Porsche už vydalo také oficiální video. Podívejte se na záznam z rekordní jízdy přímo z kabiny řidiče!

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 4 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků