ono ABS není v autě kvůli brzdění ale to snad už dneska většina šoférů ví.
Tak ono hlavně je potřeba si uvědomit, že obecná rada směrovaná hlavně majoritní laické části řidičů je, že v případě krizové situace bourat čelně. Proto je potřeba brzdit s abs, proto je potřeba nedotáčivých aut a proto jsou všechna auta nejbezpečnější při čelním nárazu. Až při návštěvě pokročilejšího kurzu jsou rady jak zvládnout smyk, jak brzdit na hranici adheze a tak dále.
další blbost do auta vždy vytahuju pojistky abs a airbagu nenecham se zabit jen ja vim jak nejlip ridit ne elektronika
1. Nevies.2. Tvoje auto nepatri na cesty, pretoze ma nelegalne upravy.3. Airbag ta v jazde nemoze obmedzovat. Ale je dobre vediet, ze ked budes mat nehodu, za volant, kam aj tak nepatris, si uz nesadnes.
1. Kdo jste, abyste věděl lépe, než on, co umí?2. A co jako? Tak se nesmí prohánět na pozemních komunikacích na Slovensku. Tady v ČR se s nelegálními úpravami jezdí běžně. Stejně jako se tu stáčejí tachometry a neplatí dluhy. Zákony platí jen pro ty, co v ně věří.3. Pokud se za volantem nepoutá, tak deaktivace airbagu není vůbec špatný nápad. Krom toho kdo jste, abyste věděl, co je pro něj nejlepší?!Žij a nech žít...
Ať se nemusíte hádat jestli zastaví dřív auto s ABS nebo bez tak tady to máte ukázané https://www.youtube.com/watch... V zatáčce vám to sice možná pomůže, ale když ten pedál zmáčknete na doraz tak se stejně i s ABS budete klouzat:-D
Zajímavé je, že když se u Mercedesů v těch zmíněných 80. letech ABS zavádělo, tak se brzdná dráha zkrátila a uvádělo se to i jako jedna z výhod. Dokonce se uvažovalo i o povinném označení vozů s ABS varovnou nálepkou nebo štítkem, aby si řidiči obyčejných aut bez ABS raději drželi větší odstup. Ještě na jedničkovém "céčku" z devadesátých let se při razantním zašlápnutí brzdy auto postaví na čumák a pneumatiky kvílí skoro stejně jako u auta bez ABS, přesto že ABS funguje a pedál brzdy vibruje. Zato dnes se při aktivním ABS brzdná dráha prodlouží a gumy skoro ani nekviknou.... Proč? Katování kostů, nebo zase někdo něco blbě naprogramoval?
Jasné. A preto mám na obyčajnom hatchbacku podľa auto motor und sport 36m brzdnú dráhu....
"Jenže, pokud bude každá strana kol na jiném typu povrchu, například levá na asfaltu a pravá na nahrnutém štěrku, pak se to nejspíše nepodaří ani těmto špičkovým závodním jezdcům"Rozhodně se jim to nepodaří pokud nebudou mít brzdu na každé kolo, nebo alespoň na levou a pravou stranu auta.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.