Abraham ve třetím vstoupení v MotoGP poprvé nebodoval

Havárií ve druhém kole Velké ceny Portugalska skončilo třetí vystoupení Karla Abrahama v mistrovství světa silničních motocyklů. Po nadějném sedmém čase v pátečních trénincích a dvanácté pozici v sobotní kvalifikaci nemělo tentokrát účinkování brněnského jezdce v královské kubatuře MotoGP dlouhého trvání.

Přitom do závodu na okruhu v Estorilu vyjížděl zatím z nejlepší pozice, ale tuto příležitost nestačil využít. Po startu ze čtvrté řady bojoval v sedle motocyklu Ducati Desmosedici GP11 s dalšími čtyřmi jezdci o dvanácté místo, ovšem ve druhém kole upadl a z nehody vyvázl s lehkým zraněním ruky. Po vyšetření lékaři z Mobilní kliniky uvedli, že má naraženou ruku a poškozené nervy v konečcích prstů.

„V levotočivé zatáčce, následující po rovince uprostřed okruhu, jsem začal pozdě brzdit. Přední pneumatika ztratila přilnavost a já upadl,“ konstatoval zklamaně jedenadvacetiletý pilot, který se tak v celkovém pořadí šampionátu propadl o jednu příčku na jedenácté místo.

Ještě před ním upadl osychající trati druhý jezdec na startovním roštu Marco Simoncelli, závod nedokončili ani Ben Spies a Hector Barbera. Portugalský závod se stal kořistí Španěla Daniho Pedrosy na stroji Honda. Abraham spolu s týmem Cardion AB Motoracing zůstává v Estorilu a do Česka se vrací až po pondělním testu MotoGP. Další informace na motogpsports.autorevue.cz

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků