Abraham ve třetím vstoupení v MotoGP poprvé nebodoval

Havárií ve druhém kole Velké ceny Portugalska skončilo třetí vystoupení Karla Abrahama v mistrovství světa silničních motocyklů. Po nadějném sedmém čase v pátečních trénincích a dvanácté pozici v sobotní kvalifikaci nemělo tentokrát účinkování brněnského jezdce v královské kubatuře MotoGP dlouhého trvání.

Přitom do závodu na okruhu v Estorilu vyjížděl zatím z nejlepší pozice, ale tuto příležitost nestačil využít. Po startu ze čtvrté řady bojoval v sedle motocyklu Ducati Desmosedici GP11 s dalšími čtyřmi jezdci o dvanácté místo, ovšem ve druhém kole upadl a z nehody vyvázl s lehkým zraněním ruky. Po vyšetření lékaři z Mobilní kliniky uvedli, že má naraženou ruku a poškozené nervy v konečcích prstů.

„V levotočivé zatáčce, následující po rovince uprostřed okruhu, jsem začal pozdě brzdit. Přední pneumatika ztratila přilnavost a já upadl,“ konstatoval zklamaně jedenadvacetiletý pilot, který se tak v celkovém pořadí šampionátu propadl o jednu příčku na jedenácté místo.

Ještě před ním upadl osychající trati druhý jezdec na startovním roštu Marco Simoncelli, závod nedokončili ani Ben Spies a Hector Barbera. Portugalský závod se stal kořistí Španěla Daniho Pedrosy na stroji Honda. Abraham spolu s týmem Cardion AB Motoracing zůstává v Estorilu a do Česka se vrací až po pondělním testu MotoGP. Další informace na motogpsports.autorevue.cz

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků