Roztomilá pětistovka bude k mání ve třech výkonových verzích a čtyřech výbavách. Pro nový modelový rok přidává fešné čalounění nebo nový modrý lak.
Moderní verze Fiatu 500 se vyrábí již od roku 2007 – historie jeho platformy, kterou nadále využívá i dostupná Panda, se začala psát již koncem 90. let. Jak je vidět na příkladu tohoto malého hatchbacku, pokud něco funguje, není třeba větších změn.
Nejostřejší specifikace s logy Abarth bude v letošním roce k mání ve třech výkonových verzích přeplňovaného čtyřválce s objemem 1,4 litru. Základní Abarth 595 nabídne 107 kW (145 k), provedení Turismo pustí na přední kola 121 kW (165 k) a vrcholné verze Competizione a Esseesse mají 132 kW (180 k). U všech specifikací má být standardně k dispozici pětistupňový manuál, volitelně bude možné řadit robotizovanou převodovkou s pádly pod volantem.
Nejvýkonnější Esseesse dostává nové titanové koncovky výfuku značky Akrapović. Pro pořádek je vhodné dodat, že verze Competizione a Esseesse mají turbodmychadlo Garrett GT1446, poctivý mechanický samosvorný diferenciál, tlumiče Koni FSD a brzdový systém Brembo.
Mezi novinky modelového roku 2021 patří matný modrý lak Rally Blue, kožené čalounění Helmet Brown a třeba i nová 17“ kola pro verzi Competizione. Volitelně můžete dostat palubní desku pokrytou Alcantarou nebo řadící páku z uhlíkových vláken. Drobnou změnou je přejmenování režimu Sport na Scorpion.
Abarth je značka, která se stala synonymem výkonu, sportovnosti a tuningu. Ve znaku automobilky je štír, který reprezentuje klíčové vlastnosti vozů Abarth.
Společnost Abarth & C. založil Karl Abarth v roce 1949. Výroba se původně zaměřovala na závodní vozy a tuningové sady. Značka Abarth je nyní součástí skupiny Stellantis.
Abarth 595 • Abarth 695