Abarth 695 Competizione: pěkně svižný diblík

Pod značkou Abarth na autosalonu ve Frankfurtu se letos objevilo špičkové provedení populárního Fiatu 500. Jeho plné jméno zní Abarth 695 Competizione a jeho posláním je uctít památku závodních speciálů Abarth minulosti. Obecně se má zato, že tato novinka nahradí dva roky starou sérii Abarth 695 Tributo Ferrari. O pohon se starý dále vylepšený, přeplňovaný zážehový čtyřválec 1,4 l s technologií MultiAir, jenž má ale dosahovat stejného výkonu jako 695 Tributo Ferrari, tj. 180 koní (132 kW).

Přední kola tohoto prcka pohání skrze elektromechanickou převodovku s volitelnými režimy Street a Track. V tom druhém je výběr převodů pouze na řidiči a jeho pokynech zadávaných skrze páčky pod volantem. Abarth 695 Competizione od svého předchůdce převzal posílenou brzdovou soustavu Brembo s předními kotouči o průměru 305 mm, tužší tlumiče a výfukovou soustavu s dvoupolohovým ventilem upravujícím akustický projev motoru. Interiér nového Abarth dostal ochrannou klec v místech zadních sedadel, přístrojový štít s ukazateli Jaeger a navigační soustavu s řadou nových palubních funkcí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků