Abarth 695 Competizione: pěkně svižný diblík

Pod značkou Abarth na autosalonu ve Frankfurtu se letos objevilo špičkové provedení populárního Fiatu 500. Jeho plné jméno zní Abarth 695 Competizione a jeho posláním je uctít památku závodních speciálů Abarth minulosti. Obecně se má zato, že tato novinka nahradí dva roky starou sérii Abarth 695 Tributo Ferrari. O pohon se starý dále vylepšený, přeplňovaný zážehový čtyřválec 1,4 l s technologií MultiAir, jenž má ale dosahovat stejného výkonu jako 695 Tributo Ferrari, tj. 180 koní (132 kW).

Přední kola tohoto prcka pohání skrze elektromechanickou převodovku s volitelnými režimy Street a Track. V tom druhém je výběr převodů pouze na řidiči a jeho pokynech zadávaných skrze páčky pod volantem. Abarth 695 Competizione od svého předchůdce převzal posílenou brzdovou soustavu Brembo s předními kotouči o průměru 305 mm, tužší tlumiče a výfukovou soustavu s dvoupolohovým ventilem upravujícím akustický projev motoru. Interiér nového Abarth dostal ochrannou klec v místech zadních sedadel, přístrojový štít s ukazateli Jaeger a navigační soustavu s řadou nových palubních funkcí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků