Abarth 595 má po faceliftu nový design a o 5 koní více než v minulosti

Abarth 595 má po faceliftu nový design a o 5 koní více než v minulosti

Italská pětistovka prošla faceliftem před nějakou dobou, takže teď musela zákonitě přijít řada i na sportovní verzi Abarth. Vaší pozornosti jistě neuniknou přepracované nárazníky, prahy a nově designované světlomety. Krom toho dostal Abarth také sedmnáctipalcové disky Granturismo s novým designem, které jsou podle automobilky o 7 % lehčí než ty předchozí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny nejsou na Abarthu pouze kosmetické. Motor trochu posílil, nová jsou lehčí kola a připlatit si můžete za nový multimediální systém se sedmipalcovým displejem

Co se týká motoru, jde pořád o přeplňovanou čtrnáctistovku. Nově z ní italští inženýři vydolovali o pět koní víc, základní verze tak produkuje 108 kW (145 koní), provedení Turismo pak nabídne 123 kW (165 koní). Kdyby vám to přišlo málo, můžete u Abarthu sáhnout po vrcholné verzi 595 Competizione, která se pyšní výkonem 132 kW (180 koní) a točivým momentem 250 Nm.

Vybírat budete moci z 15 laků karoserie, kde nechybí ani žlutá Modena. Ta byla až do této chvíle vyhrazena jen šílené verzi 695 Biposto Record. Uvnitř se nachází nové čalounění, za příplatek si můžete pořídit i karbonové dekory nebo nejnovější multimediální systém Uconnect se sedmipalcovým displejem. Prodej modernizované verze by měl začít v červnu letošního roku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků