Abarth 595 má po faceliftu nový design a o 5 koní více než v minulosti

Abarth 595 má po faceliftu nový design a o 5 koní více než v minulosti

Italská pětistovka prošla faceliftem před nějakou dobou, takže teď musela zákonitě přijít řada i na sportovní verzi Abarth. Vaší pozornosti jistě neuniknou přepracované nárazníky, prahy a nově designované světlomety. Krom toho dostal Abarth také sedmnáctipalcové disky Granturismo s novým designem, které jsou podle automobilky o 7 % lehčí než ty předchozí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny nejsou na Abarthu pouze kosmetické. Motor trochu posílil, nová jsou lehčí kola a připlatit si můžete za nový multimediální systém se sedmipalcovým displejem

Co se týká motoru, jde pořád o přeplňovanou čtrnáctistovku. Nově z ní italští inženýři vydolovali o pět koní víc, základní verze tak produkuje 108 kW (145 koní), provedení Turismo pak nabídne 123 kW (165 koní). Kdyby vám to přišlo málo, můžete u Abarthu sáhnout po vrcholné verzi 595 Competizione, která se pyšní výkonem 132 kW (180 koní) a točivým momentem 250 Nm.

Vybírat budete moci z 15 laků karoserie, kde nechybí ani žlutá Modena. Ta byla až do této chvíle vyhrazena jen šílené verzi 695 Biposto Record. Uvnitř se nachází nové čalounění, za příplatek si můžete pořídit i karbonové dekory nebo nejnovější multimediální systém Uconnect se sedmipalcovým displejem. Prodej modernizované verze by měl začít v červnu letošního roku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků