Abarth 595 má po faceliftu nový design a o 5 koní více než v minulosti

Abarth 595 má po faceliftu nový design a o 5 koní více než v minulosti

Italská pětistovka prošla faceliftem před nějakou dobou, takže teď musela zákonitě přijít řada i na sportovní verzi Abarth. Vaší pozornosti jistě neuniknou přepracované nárazníky, prahy a nově designované světlomety. Krom toho dostal Abarth také sedmnáctipalcové disky Granturismo s novým designem, které jsou podle automobilky o 7 % lehčí než ty předchozí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny nejsou na Abarthu pouze kosmetické. Motor trochu posílil, nová jsou lehčí kola a připlatit si můžete za nový multimediální systém se sedmipalcovým displejem

Co se týká motoru, jde pořád o přeplňovanou čtrnáctistovku. Nově z ní italští inženýři vydolovali o pět koní víc, základní verze tak produkuje 108 kW (145 koní), provedení Turismo pak nabídne 123 kW (165 koní). Kdyby vám to přišlo málo, můžete u Abarthu sáhnout po vrcholné verzi 595 Competizione, která se pyšní výkonem 132 kW (180 koní) a točivým momentem 250 Nm.

Vybírat budete moci z 15 laků karoserie, kde nechybí ani žlutá Modena. Ta byla až do této chvíle vyhrazena jen šílené verzi 695 Biposto Record. Uvnitř se nachází nové čalounění, za příplatek si můžete pořídit i karbonové dekory nebo nejnovější multimediální systém Uconnect se sedmipalcovým displejem. Prodej modernizované verze by měl začít v červnu letošního roku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků