Abarth 500C a Punto Evo se dočkají verzí Essesse, ještě letos

Jen pár dní poté, co Fiat uvedl do prodeje modely 500C a Punto Evo ve verzích Abarth a při této příležitosti vypustil do éteru nové fotografie obou ostrých modelů, přichází z Itálie další zpráva o budoucnosti těchto kapesních raket. Podle informací, které se dostaly ven z automobilky, se totiž ještě letos dostanou na trh jejich ještě sportovnější verze Essesse neboli SS.

Abarth Punto Evo SS má dostat posílený motor 1,4 turbo s výkonem až 134 kW (182 koní), tužší podvozek a lepší brzdy. Taktéž Abarth 500C SS se má dočkat podobných úprav, zejména pak silnějšího motoru s výkonem až 117 kW (159 koní) a rychlejší automatické převodovky. Do budoucna se navíc počítá s dvouspojkovým automatem.

Na přesnější informace si zatím musíme počkat. Pakliže budou dosavadní zprávy pravdivé, budeme více vědět již na podzim, oba modely se totiž mají začít prodávat v listopadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekAbarth Punto Evo a Abarth 500C zatím v „běžných” verzích
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků