Abarth 500C a Punto Evo se dočkají verzí Essesse, ještě letos

Jen pár dní poté, co Fiat uvedl do prodeje modely 500C a Punto Evo ve verzích Abarth a při této příležitosti vypustil do éteru nové fotografie obou ostrých modelů, přichází z Itálie další zpráva o budoucnosti těchto kapesních raket. Podle informací, které se dostaly ven z automobilky, se totiž ještě letos dostanou na trh jejich ještě sportovnější verze Essesse neboli SS.

Abarth Punto Evo SS má dostat posílený motor 1,4 turbo s výkonem až 134 kW (182 koní), tužší podvozek a lepší brzdy. Taktéž Abarth 500C SS se má dočkat podobných úprav, zejména pak silnějšího motoru s výkonem až 117 kW (159 koní) a rychlejší automatické převodovky. Do budoucna se navíc počítá s dvouspojkovým automatem.

Na přesnější informace si zatím musíme počkat. Pakliže budou dosavadní zprávy pravdivé, budeme více vědět již na podzim, oba modely se totiž mají začít prodávat v listopadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekAbarth Punto Evo a Abarth 500C zatím v „běžných” verzích
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků