Abarth 500C a Punto Evo se dočkají verzí Essesse, ještě letos

Jen pár dní poté, co Fiat uvedl do prodeje modely 500C a Punto Evo ve verzích Abarth a při této příležitosti vypustil do éteru nové fotografie obou ostrých modelů, přichází z Itálie další zpráva o budoucnosti těchto kapesních raket. Podle informací, které se dostaly ven z automobilky, se totiž ještě letos dostanou na trh jejich ještě sportovnější verze Essesse neboli SS.

Abarth Punto Evo SS má dostat posílený motor 1,4 turbo s výkonem až 134 kW (182 koní), tužší podvozek a lepší brzdy. Taktéž Abarth 500C SS se má dočkat podobných úprav, zejména pak silnějšího motoru s výkonem až 117 kW (159 koní) a rychlejší automatické převodovky. Do budoucna se navíc počítá s dvouspojkovým automatem.

Na přesnější informace si zatím musíme počkat. Pakliže budou dosavadní zprávy pravdivé, budeme více vědět již na podzim, oba modely se totiž mají začít prodávat v listopadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekAbarth Punto Evo a Abarth 500C zatím v „běžných” verzích
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Fiat 500X 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 7 076 km
Cena: 370 000 Kč
Fiat Freemont 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 912 km
Cena: 300 000 Kč
Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 216 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 85 359 km
Cena: 80 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 147 571 km
Cena: 67 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 130 402 km
Cena: 143 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků