AAA Auto zavádí značku Premium

AAA se pouští do prodeje zánovních aut v záruce a bude tak činit pod zvláštní značkou Premium. Co vše nabídne?

Tiskové konference toho dne proběhly na pražské a brněnské pobočce společnosti AAA AUTO, kde se budou vozy v rámci Premium Auto nabízet. Záměr je prostý, nabízet nejvíce dva roky stará a minimálně jetá auta se stavem tachometru do 40 000 km. Je totiž jasné, že nové auto ztratí na své hodnotě nejvíce ve chvíli, kdy vyjede ze showroomu, takže AAA Premium Auto má za cíl oslovit zákazníky, kteří chtějí mít jistotu nového auta, ale nechtějí za něj tolik platit. Na zvláštním štítku u každého vozidla si můžete přečíst nejen seznam výbavy a cenu vystaveného vozu, ale také částku, za níž jej pořídil předchozí majitel jako nové a kterou si lze snadno ověřit v oficiálních cenících. Na příkladu vystavených vozidel jsme se přesvědčili, že rozdíl v ceně nového a mírně jetého auta pochopitelně roste s pořizovací cenou vozu. Zatímco třeba u Renaultu Clio (r.v. 2007, najeto 7 000 km) s pořizovací cenou 265 000 Kč dosahovala potenciální úspora 26 000 Kč, u Volkswagenu Passat TDI (r.v. 2007, najeto 34 000 km), jenž vloni jako nový stál 686 200 Kč, již úspora dosáhne takřka 150 000 Kč. U vystavených aut se rozdíl mezi cenami nového a jetého auta pohyboval většinou mezi 18 a 30 %. Samozřejmě nelze tvrdit, že za podobných cenových podmínek nepořídíte mírně jeté auto individuálně, ale v rámci AAA Premium Auto jich je na jednom místě na výběr poměrně velké množství a poskytované záruky vesměs překračují standard v běžných autobazarech obvyklý. AAA Premium Auto zřejmě nejvíce „šlápne do zelí“ bazarům přidruženým ke značkovým dealerstvím, které nabízejí celkem mladá auta s čerstvě doplaceným leasingem nebo „předváděčky“, výběr je však omezený. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vozy nabízené v rámci AAA Premium Auto jsou vesměs ještě v tovární záruce, zákazník navíc automaticky obdrží roční pojištění od Carlife, servisní knížku, tříletou asistenční službu CarWay využitelnou po celé Evropě a sedmidenní možnost na výměnu koupeného auta za jiné bez udání důvodu. AAA Premium Auto navíc u nás patří k pionýrům v zavádění služby, v rámci které prodejce přiveze potenciálnímu kupci auto předvést až k němu domů nebo do práce. Tváří nového produktu se stal Vratislav Kulhánek, v současnosti předseda představenstva AAA Auto Group, jenž by jako vážená a všeobecně uznávaná osoba měl podpořit důvěryhodnost nové značky AAA Premium Auto.

„Áčka“ svůj nový projekt připravila důkladně. Dvouleté vozy se zatím budou prodávat pouze na dvou, specificky vybavených provozovnách. V Praze pro ně vyrostl nový pavilón, zatímco v Brně se využila část již stojícího showroomu.

Zdá se, že spuštění projektu AAA Premium Auto byl ze strany vedení podniku promyšlený krok, který by měl nalákat sílící skupinu zájemců o co možná nejnovější auto s výraznou slevou oproti tomu novému, ale se zárukami. Jestli se tento projekt ujme, to ukáže čas, ale vzhledem k šetrnosti našich řidičů je to celkem pravděpodobné. Produkt však do světa ojetých aut přináší závan nového přístupu, který se blíží prodejnám s novými auty. Po dohodě s vedením AAA Premium Auto budeme na AutoRevue.cz přinášet testy těchto zánovních aut a zaměříme se na cenové kalkulace a přehledné vyčíslení rozdílů ve financování auta nového s tím, jež se nabízí v rámci popsaného programu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků