AAA AUTO vstupuje na polský trh

AAA AUTO vstupuje na polský trh

Společnost AAA AUTO vstupuje po Slovensku, Rumunsku a Maďarsku na další trh. Druhou zemí, kam letos firma expanduje, se stalo Polsko. Slavnostní otevření nového autocentra ve Varšavě je naplánováno na polovinu října, celé autocentrum se však ve výkupním režimu rozhýbe již koncem měsíce září. Do konce letošního roku hodlá společnost v Polsku prodat 600 vozů. Během následujících tří let pak AAA AUTO plánuje otevřít více než 20 autocenter po celé zemi.
 
Vstup na polský trh je logickým pokračováním expanze společnosti do zemí střední a východní Evropy. I zde bude chtít AAA AUTO přitáhnout zákazníky širokým výběrem a také pestrou nabídkou unikátních doplňkových služeb.

Country Managerem pro Polsko se stal Sławomir Sołtysiak, který během své profesní kariéry, kdy působil jako obchodní ředitel například v Fiat Bank Polska nebo Raiffeisen-Leasing Polska, získal bohaté zkušenosti s automobilovým průmyslem a s ním spojenými finančními službami. „Polský automobilový trh je z minulosti díky liberální legislativě v oblasti importů přesycen starými a nekvalitními vozy. Tyto vozy, které sem byly dovezeny během let 2004-2005, pak stále cirkulují mezi dalšími novými majiteli a kvalita vozového parku tím značně trpí. Ve všech našich autocentrech budeme nabízet pouze kvalitní a prověřené vozy se zárukami a unikátními doplňkovými službami, které často nenabízejí ani prodejci nových aut. Našim cílem je stát se i v Polsku největším prodejcem ojetých vozů a nadále tak posilovat svou pozici ve střední a východní Evropě. Abychom toho dosáhli, plánujeme v Polsku investovat během následujících dvou let více než 24 milionů eur,“ uvedl Sołtysiak a dodal, že v příštím roce plánuje firma prodat až 8000 ojetin a otevřít další autocentra v osmi polských městech.

Varšavské autocentrum v ulici Okulickiego ve čtvrti Piaseczno nabídne zákazníkům na ploše 20 000 m2 v první fázi 500 vozů s možností rozšíření kapacity areálu až na 800 vozů.

Z interního průzkumu společnosti vyplynulo, že v Polsku mají zákazníci zájem zejména o zánovní vozy do 5 let stáří. Tento fakt úzce souvisí s ekonomickým růstem země a také s tím, že většina obyvatel Polska vlastní vůz starší 12 let. „Na vstup na polský trh jsme velmi dobře připraveni a věříme, že zájem zákazníků nám tento fakt jen potvrdí. Široké možnosti velkého automobilového trhu v Polsku pro nás také představují výzvu a příležitost rozšířit řady našich spokojených zákazníků tak, jak se nám to daří na ostatních trzích,“ dodal Sławomir Sołtysiak.

bazar

Fiat 500X 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 7 076 km
Cena: 370 000 Kč
Fiat Freemont 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 912 km
Cena: 300 000 Kč
Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 216 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 85 359 km
Cena: 80 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 147 571 km
Cena: 66 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 130 402 km
Cena: 141 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků