AAA AUTO vstupuje na polský trh

Společnost AAA AUTO vstupuje po Slovensku, Rumunsku a Maďarsku na další trh. Druhou zemí, kam letos firma expanduje, se stalo Polsko. Slavnostní otevření nového autocentra ve Varšavě je naplánováno na polovinu října, celé autocentrum se však ve výkupním režimu rozhýbe již koncem měsíce září. Do konce letošního roku hodlá společnost v Polsku prodat 600 vozů. Během následujících tří let pak AAA AUTO plánuje otevřít více než 20 autocenter po celé zemi.
 
Vstup na polský trh je logickým pokračováním expanze společnosti do zemí střední a východní Evropy. I zde bude chtít AAA AUTO přitáhnout zákazníky širokým výběrem a také pestrou nabídkou unikátních doplňkových služeb.

Country Managerem pro Polsko se stal Sławomir Sołtysiak, který během své profesní kariéry, kdy působil jako obchodní ředitel například v Fiat Bank Polska nebo Raiffeisen-Leasing Polska, získal bohaté zkušenosti s automobilovým průmyslem a s ním spojenými finančními službami. „Polský automobilový trh je z minulosti díky liberální legislativě v oblasti importů přesycen starými a nekvalitními vozy. Tyto vozy, které sem byly dovezeny během let 2004-2005, pak stále cirkulují mezi dalšími novými majiteli a kvalita vozového parku tím značně trpí. Ve všech našich autocentrech budeme nabízet pouze kvalitní a prověřené vozy se zárukami a unikátními doplňkovými službami, které často nenabízejí ani prodejci nových aut. Našim cílem je stát se i v Polsku největším prodejcem ojetých vozů a nadále tak posilovat svou pozici ve střední a východní Evropě. Abychom toho dosáhli, plánujeme v Polsku investovat během následujících dvou let více než 24 milionů eur,“ uvedl Sołtysiak a dodal, že v příštím roce plánuje firma prodat až 8000 ojetin a otevřít další autocentra v osmi polských městech.

Varšavské autocentrum v ulici Okulickiego ve čtvrti Piaseczno nabídne zákazníkům na ploše 20 000 m2 v první fázi 500 vozů s možností rozšíření kapacity areálu až na 800 vozů.

Z interního průzkumu společnosti vyplynulo, že v Polsku mají zákazníci zájem zejména o zánovní vozy do 5 let stáří. Tento fakt úzce souvisí s ekonomickým růstem země a také s tím, že většina obyvatel Polska vlastní vůz starší 12 let. „Na vstup na polský trh jsme velmi dobře připraveni a věříme, že zájem zákazníků nám tento fakt jen potvrdí. Široké možnosti velkého automobilového trhu v Polsku pro nás také představují výzvu a příležitost rozšířit řady našich spokojených zákazníků tak, jak se nám to daří na ostatních trzích,“ dodal Sławomir Sołtysiak.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků