AAA AUTO vstupuje na polský trh

Společnost AAA AUTO vstupuje po Slovensku, Rumunsku a Maďarsku na další trh. Druhou zemí, kam letos firma expanduje, se stalo Polsko. Slavnostní otevření nového autocentra ve Varšavě je naplánováno na polovinu října, celé autocentrum se však ve výkupním režimu rozhýbe již koncem měsíce září. Do konce letošního roku hodlá společnost v Polsku prodat 600 vozů. Během následujících tří let pak AAA AUTO plánuje otevřít více než 20 autocenter po celé zemi.
 
Vstup na polský trh je logickým pokračováním expanze společnosti do zemí střední a východní Evropy. I zde bude chtít AAA AUTO přitáhnout zákazníky širokým výběrem a také pestrou nabídkou unikátních doplňkových služeb.

Country Managerem pro Polsko se stal Sławomir Sołtysiak, který během své profesní kariéry, kdy působil jako obchodní ředitel například v Fiat Bank Polska nebo Raiffeisen-Leasing Polska, získal bohaté zkušenosti s automobilovým průmyslem a s ním spojenými finančními službami. „Polský automobilový trh je z minulosti díky liberální legislativě v oblasti importů přesycen starými a nekvalitními vozy. Tyto vozy, které sem byly dovezeny během let 2004-2005, pak stále cirkulují mezi dalšími novými majiteli a kvalita vozového parku tím značně trpí. Ve všech našich autocentrech budeme nabízet pouze kvalitní a prověřené vozy se zárukami a unikátními doplňkovými službami, které často nenabízejí ani prodejci nových aut. Našim cílem je stát se i v Polsku největším prodejcem ojetých vozů a nadále tak posilovat svou pozici ve střední a východní Evropě. Abychom toho dosáhli, plánujeme v Polsku investovat během následujících dvou let více než 24 milionů eur,“ uvedl Sołtysiak a dodal, že v příštím roce plánuje firma prodat až 8000 ojetin a otevřít další autocentra v osmi polských městech.

Varšavské autocentrum v ulici Okulickiego ve čtvrti Piaseczno nabídne zákazníkům na ploše 20 000 m2 v první fázi 500 vozů s možností rozšíření kapacity areálu až na 800 vozů.

Z interního průzkumu společnosti vyplynulo, že v Polsku mají zákazníci zájem zejména o zánovní vozy do 5 let stáří. Tento fakt úzce souvisí s ekonomickým růstem země a také s tím, že většina obyvatel Polska vlastní vůz starší 12 let. „Na vstup na polský trh jsme velmi dobře připraveni a věříme, že zájem zákazníků nám tento fakt jen potvrdí. Široké možnosti velkého automobilového trhu v Polsku pro nás také představují výzvu a příležitost rozšířit řady našich spokojených zákazníků tak, jak se nám to daří na ostatních trzích,“ dodal Sławomir Sołtysiak.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků