AAA AUTO vstupuje na polský trh

Společnost AAA AUTO vstupuje po Slovensku, Rumunsku a Maďarsku na další trh. Druhou zemí, kam letos firma expanduje, se stalo Polsko. Slavnostní otevření nového autocentra ve Varšavě je naplánováno na polovinu října, celé autocentrum se však ve výkupním režimu rozhýbe již koncem měsíce září. Do konce letošního roku hodlá společnost v Polsku prodat 600 vozů. Během následujících tří let pak AAA AUTO plánuje otevřít více než 20 autocenter po celé zemi.
 
Vstup na polský trh je logickým pokračováním expanze společnosti do zemí střední a východní Evropy. I zde bude chtít AAA AUTO přitáhnout zákazníky širokým výběrem a také pestrou nabídkou unikátních doplňkových služeb.

Country Managerem pro Polsko se stal Sławomir Sołtysiak, který během své profesní kariéry, kdy působil jako obchodní ředitel například v Fiat Bank Polska nebo Raiffeisen-Leasing Polska, získal bohaté zkušenosti s automobilovým průmyslem a s ním spojenými finančními službami. „Polský automobilový trh je z minulosti díky liberální legislativě v oblasti importů přesycen starými a nekvalitními vozy. Tyto vozy, které sem byly dovezeny během let 2004-2005, pak stále cirkulují mezi dalšími novými majiteli a kvalita vozového parku tím značně trpí. Ve všech našich autocentrech budeme nabízet pouze kvalitní a prověřené vozy se zárukami a unikátními doplňkovými službami, které často nenabízejí ani prodejci nových aut. Našim cílem je stát se i v Polsku největším prodejcem ojetých vozů a nadále tak posilovat svou pozici ve střední a východní Evropě. Abychom toho dosáhli, plánujeme v Polsku investovat během následujících dvou let více než 24 milionů eur,“ uvedl Sołtysiak a dodal, že v příštím roce plánuje firma prodat až 8000 ojetin a otevřít další autocentra v osmi polských městech.

Varšavské autocentrum v ulici Okulickiego ve čtvrti Piaseczno nabídne zákazníkům na ploše 20 000 m2 v první fázi 500 vozů s možností rozšíření kapacity areálu až na 800 vozů.

Z interního průzkumu společnosti vyplynulo, že v Polsku mají zákazníci zájem zejména o zánovní vozy do 5 let stáří. Tento fakt úzce souvisí s ekonomickým růstem země a také s tím, že většina obyvatel Polska vlastní vůz starší 12 let. „Na vstup na polský trh jsme velmi dobře připraveni a věříme, že zájem zákazníků nám tento fakt jen potvrdí. Široké možnosti velkého automobilového trhu v Polsku pro nás také představují výzvu a příležitost rozšířit řady našich spokojených zákazníků tak, jak se nám to daří na ostatních trzích,“ dodal Sławomir Sołtysiak.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků